سخنگوی شهرداری اهواز:
علی احمدی گفت: دقیقا یک روز پس از بارندگی ها با شروع آبگرفتگی ها غلامرضا سودانی مدیرمنطقه شش شهرداری استعفا داد که شهردار اهواز نیز به دلیل پاسخ به توقعات مردم با استعفا سودانی موافقت کرد.
کد خبر: ۹۲۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ 08 December 2020

آبگرفتگی شدید هفته گذشته در شهرهای اهواز و بندر امام خمینی مشکلات فاجعه باری را برای مردم ایجاد کرده بود که پای نماینده رئیس قوه‌ قضائیه را به خوزستان کشاند.

 

حجت‌الاسلام حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بدو ورود به اهواز از برخورد قاطع قانونی با خاطیان و کوتاهی های مسئولین صحبت کرد.

 

اولین مدیر شهردار بندر امام خمینی بود که با حکم استاندار خوزستان از سمت خود تعلیق شد و علت این حکم، کم کاری شهردار و عدم انجام وظایف عنوان شده است.

 

رئیس اداره آبفای بندر امام خمینی نیز دومین مدیری بود که به علت کم کاری بازداشت شد.

 

به گفته رسانه ها، شهردار یکی از مناطق اهواز نیز برکنار شد، درحالیکه طبق بررسی های انجام شده توسط شبکه رهیاب، شهردار منطقه 6 استعفا داده و با حکم شهردار برکنارشده است.

 

علی احمدی سخنگوی شهرداری اهواز در گفتگو با خبرنگار رهیاب پیرامون برکناری یکی از مدیران شهرداری مناطق اهواز، اظهار داشت: دقیقا یک روز پس از بارندگی ها با شروع آبگرفتگی ها غلامرضا سودانی مدیرمنطقه شش شهرداری استعفا داد.

 

وی افزود: شهردار اهواز نیز به دلیل پاسخ به توقعات مردم با استعفا سودانی موافقت کرد.

 

احمدی تاکید کرد: سازمان بازرسی کل کشور طی سفر خود به استان خوزستان جهت پیگیری معضلات و کم کاری مسئولین در زمینه آبگرفتگی مناطق و منازل وظیفه نظارت خود را به خوبی انجام می دهد اما برکناری شهردار منطقه۶، دستور شهرداری و درون سازمانی بود.

 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز امروز در جریان سفر به بندر امام خمینی ضمن تائید این برخوردها گفت: حق مردم نیست که با این وضعیت زندگی کنند و همانگونه که شهردار بندر امام خمینی و یکی از شهرداران اهواز برکنار شدند و رئیس آبفا بندر امام خمینی نیز در بازداشت است، با تمام مقصران شرایط ایجاد شده، برخورد خواهد شد.

 

وی هم اکنون از سوی رئیس قوه قضائیه مأمور شده است به شهرهای اهواز و بندر امام خمینی سفر کند و مقصران احتمالی و مشکلات منجر به حادثه آبگرفتگی در این دو شهر را بررسی و شناسایی کند.

لازم به ذکر است رئیس اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) نیز که به علت ساخت و ساز غیر مجاز در محدوده تاسیسات آب و فاضلاب بازداشت شده بود که صبح امروز با قید وثیقه آزاد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار