رئیس پلیس راهور استان قم با اشاره به ادامه محدودیت تردد وسایل نقلیه در قم گفت: وسایل نقلیه در صورت تردد غیرضروری در شهر از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح، مبلغ ۲۰۰ هزار تومان اعمال قانون می‌شوند.
کد خبر: ۹۲۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷ 08 December 2020

به‌گزارش تابناک قم، غلامرضا صدفی ضمن اشاره به تداوم شیوع ویروس کرونا و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: عمده علت شیوع کرونا برآمده از ترددهای غیرضروری وسایل نقلیه و جابه‌جایی افراد ناقل تشخیص داده شده و از روز شنبه اول آذرماه، محدودیت و ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی آغاز شده است.

وی افزود: همشهریان عزیز به هیچ وجه برنامه‌ریزی و تدارکی برای سفر انجام ندهند که همکاران بنده موظف به کنترل مبادی ورودی شهر هستند و در صورت مواجهه با تخلف و تمرد از این محدودیت‌ها، جریمه پیش بینی شده اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان قم با اشاره به ادامه محدودیت تردد وسایل نقلیه در قم گفت: در صورت ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای دارای وضعیت نارنجی از جمله شهر قم، در هر ۲۴ ساعت مبلغ یک میلیون تومان اعمال قانون صورت می‌گیرد.

وی با تأکید بر لزوم رعایت محدودیت‌های کرونایی گفت: وسایل نقلیه در صورت تردد غیرضروری در معابر شهر قم از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح، مبلغ ۲۰۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد، البته این اعمال محدودیت‌ها شامل وانت بارها نمی‌شود.

صدفی با اشاره به رویکرد ارشادی پلیس در این زمینه گفت: ما واقعاً به دنبال جریمه نیستیم، اما طبیعی است با رانندگانی که اصرار به تخلف کنند و با سهل انگاری خود موجب تهدید سلامت عمومی شوند، با جدیت برخورد خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار