واحد‌های صنفی همدان در دومین روز از تعطیلی عصرگاهی، راس ساعت ۱۸ فعالیت خود را تعطیل کردند و به خانه رفتند.
کد خبر: ۹۱۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹ 12 November 2020
کسبه و بازاریان همدان در دومین روز از اجرای طرح محدودیت فعالیت عصرگاهی اصناف غیر ضروری، بار دیگر نشان دادند با کادر درمان و مردم برای شکست کرونا همراه هستند و سلامت خود و دیگر اعضای جامعه را بر معیشت ترجیح می‌دهند.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف همدان: واحد‌های صنفی همدان در دومین روز از تعطیلی عصرگاهی، راس ساعت ۱۸ فعالیت خود را تعطیل کردند و به خانه رفتند.

همدان ۲۱ آبان ماه ۹۹ خلوت‌ترین عصر و شب خود را پشت سر گذاشت به طوری که بجز واحد‌های صنفی ضروری، مابقی واحد‌های صنفی تعطیل بودند.

هرچند تعداد بسیار کمی از فعالان صنفی حاضر به تعطیلی واحد‌های صنفی نشدند که آن هم از سوی تیم‌های بازرسی با آنان برخورد و واحد صنفی آنان بسته شد، اما اکثریت اصناف با تبعیت از تصمیم ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا ساعت ۱۸ کرکره مغازه‌ها را پایین کشیدند تا صبح روز بعد مجددا کار را آغاز کنند.

کسبه و بازاریان همدان با شیوع ویروس کرونا در اسفندماه ۹۸ داوطلبانه و پیش از مصوبه‌ی ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، فعالیت کاری خود را برای حفظ سلامت مردم و کمک به کادر بهداشت و درمان تعطیل کردند.

واحد‌های صنفی همدان به رغم سختی‌ها و مشکلات متعددی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

در اجرای مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا جزو پیشگامان بودند و منافع شخصی را بر منافع جمعی ترجیح دادند.

فرماندار همدان از همکاری و همراهی اصناف با این ستاد تقدیر و تشکر کرد و گفت: کسبه و بازاریان همدان برای حفظ سلامت مردم همکاری خوبی داشتند که امیدواریم این همکاری تا پایان مدت زمان اجرای محدودیت‌ها و شکست کرونا تداوم داشته باشد.

افشاری افزود: تاکنون بسیاری از اصناف همدان محدودیت‌های زمانی فعالیت را رعایت کردند و تنها تعدادی اندکی این محدودیت‌ها را اجرا نکردند که برخی از آنان توسط تیم‌های نظارت و بازرسی پلمب شدند.

وی همچنین بر لزوم رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی از سوی فعالان صنفی در مدت زمان فعالیت تاکید کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار