رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد:
اصناف و مشاغل گروه یک از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نانوایی‌ها، مراکز بهداشتی درمانی، داروخانه‌ها، سوپرمارکت‌ها، میادین میوه و تره بار، لبنیات فروشی، مراکز تامین آمبولانس مجاز به فعالیت در همه ساعات شبانه روز هستند.
کد خبر: ۹۱۵۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶ 10 November 2020

موسوی گفت: محدودیت‌های جدید کرونایی با هدف قطع زنجیره بیماری از فردا ۲۰ آبان ماه به مدت یک ماه در مازندران اعمال می‌شود.

«سید عباس موسوی» در گفت‌وگو با خبرگزاری شبستان در شهرستان ساری،‌ با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی اظهار کرد: اصناف و مشاغل گروه یک از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نانوایی‌ها، مراکز بهداشتی درمانی، داروخانه‌ها، سوپرمارکت‌ها، میادین میوه و تره بار، لبنیات فروشی، مراکز تامین آمبولانس مجاز به فعالیت در همه ساعات شبانه روز هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار و مشاغلی که میزان ریسک آنها بالاست از ساعت 6 عصر فعالیت آنها محدود می‌شود.

وی با توجه به روند افزایشی ابتلا به کرونا در برخی از شهرهای استان از تشدید نظارت بر اصناف و ادارات در استان خبر داد.

موسوی با اشاره به اینکه تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی برخی اصناف در مراکز استان‌ها توسط ستاد ملی کرونا و محدودیت کرونایی برای شهرهای پرخطر نیز بر عهده ستاد استانی گذاشته شد، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی که استان مازندران دارد تصمیم‌گیری شده که در کل شهرها این محدویت‌ها اجرایی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرد: با توجه به میزان ریسک برخی اصناف پر خطر ادامه داد: فعالیت‌های مرتبط با گروه های شغلی ۳،۲ و ۴ از جمله آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، سالن های ورزشی، مراکز تفریحی و تالارهای پذیرایی از ساعت ۱۸ تعطیل می‌شود.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های جدید کرونایی تا ۲۰ آذر ادامه دارد، گفت: نظارت همه جانبه و موثر بر نحوه اجرایی شدن اقدامات و نیز برخورد قاطع و بازدارنده با برگزارکنندگان هرگونه گردهمی و تجمع مورد توجه ما قرار دارد.

موسوی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری در محیط های بسته با توجه به شروع فصل سرما تاکید کرد و گفت: مردم ماسک زدن را فراموش نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار