فرماندار شهرستان بهمئی گفت: محور ارتباطی ۴ خطه شهر لیکک به بهبهان از محور‌های پرترددی است که نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.
کد خبر: ۹۱۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 06 November 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، حکمت الله سنایی فرماندار شهرستان بهمئی بر لزوم تسریع در روند رفع موانع و مشکلات طرح ۴ خطه لیکک مرکز شهرستان بهمئی به بهبهان استان خوزستان تاکید کرد و گفت: به منظور خدمت رسانی به مردم شهرستان، مسافران، کاهش تصادفات جاده ای، صرفه جویی در هزینه و وقت مردم، مشکلات و موانع این طرح برطرف می‌شود.

حکمت الله سنایی با بیان اینکه برای رفاه حال مردم و تسهیل در تردد، روکش دوم آسفالت این طرح به طول ۵ کیلومتر و عرض ۲۰ متر اجرا خواهد شد افزود: اعتبار اولیه برای این طرح در سال ۱۳۹۵ ۱۰۰ میلیارد ریال و برای تکمیل و آسفالت مسیر رفت و برگشت این طرح ۵ کیلومتری ۷ میلیارد ریال نیز پیش بینی شده است.

او با اشاره به اینکه با رفع موانع و مشکلات این محور پرتردد شاهد روان شدن ترافیک و کاهش تصادفات در آن خواهیم بود، از اداره راه و شهرسازی شهرستان خواست تا برای تسریع در اجرای خط‌کشی و نصب علائم این محور اقدام کند.

فرماندار بهمئی با اشاره به اینکه طرح چهارخطه محور مواصلاتی شهرستان بهمئی به استان خوزستان یکی از ضروری‌ترین نیاز‌های این شهرستان است گفت: تا کنون ۹۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ و ملی برای اجرای این طرح، هزینه شده است.

سنایی، طول مسیر رفت و برگشت این محور برای بهسازی را ۱۰ کیلومتر اعلام کرد و افزود: برای اجرای این محور ۴ خطه ۲۰۰ هزار مترمربع خاکبرداری انجام و تعداد ۲۰ حلقه پل، با نظارت مدیریت ساخت و توسعه راه‌های استان احداث شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار