معاون آموزش‌وپرورش قم:
رییس اداره فناوری اداره کل آموزش‌وپرورش قم گفت: فعالیت معلمان فقط در سامانه شاد رصد و ارزشیابی می‌شود و فعالیت در سایر پیام‌رسان‌ها امتیازی نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵ 05 September 2020

به گزارش تابناک قم، غلامحسین احمدوند، افزود: معلمان ملزم هستند در بستر برنامه شاد اقدام به فعالیت نمایند و اگر در سایر پیام‌رسان‌ها فعالیت نمایند، علاوه بر این‌که ارزشیابی نخواهند شد، مدیران مدارس باید پاسخگو باشند.

وی اضافه کرد: اطلاعات سامانه سناد (سامانه ثبت‌نام دانش آموزان) و کلاس‌بندی‌ها باید در نرم‌افزار شاد بارگذاری شود و بسیاری از مدارس این کار را انجام داده‌اند و مدارسی که هنوز موفق به بارگذاری اطلاعات نشده‌اند، باید هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

وی بیان کرد: در برنامه شاد شماره تلفن‌هایی برای طرح سوال از نحوه کار با این نرم‌افزار ویژه مدیران، ‌معلمان و دانش آموزان قرار داده‌شده و شهروندان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه ابهامی با این شماره ها تماس حاصل نمایند.

احمدوند ادامه داد: علاوه بر این شماره تلفن‌ها،‌ در هر منطقه از آموزش‌وپرورش سه نیروی پشتیبانی برای برنامه شاد در نظر گرفته‌شده است که پس از دریافت آموزش‌های لازم،‌ به‌صورت تلفنی در خدمت دانش آموزان و همکاران فرهنگی خواهند بود.

وی گفت: نسخه جدید برنامه شاد قابل‌مقایسه با نسخه قبلی نیست و در نسخه جدید امکانات افزایش‌یافته و سرعت کار با این نرم‌افزار بهبود یافته است.

به گفته وی،‌ نرم‌افزار شاد تاکنون در هیچ فروشگاه مجازی ارائه نشده است و تنها مسیر دسترسی به شاد نشانی اینترنتی https://shad.ir/، است که مورد تایید می‌باشد.

رییس اداره فناوری اداره کل آموزش‌وپرورش قم افزود: خانواده‌هایی که تلفن همراه ندارند، می‌توانند با استفاده از رایانه از نشانی https://web.shad.ir/ از نرم‌افزار شاد استفاده کنند.

در سال تحصیلی جدید تعداد دانش آموزان با افزایش هشت‌درصدی نسبت به سال تحصیلی گذشته به حدود ۲۷۰ هزار نفر در مقاطع مختلف رسیده است؛ ۶۷۰ فضای فیزیکی و پنج هزار و ۸۰۰ کلاس درس آماده‌شده و تعداد کد فضاهای آموزش‌وپرورش قم حدود یک هزار و ۳۰۰ واحد است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار