فرماندار مهدی‌شهر:
فرماندار مهدی‌شهر با بیان اینکه ۳۰ طرح عمرانی شهرستان در پنجمین روز از هفته دولت افتتاح شد، گفت: برای این طرح ها ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
کد خبر: ۸۹۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱ 27 August 2020

۳۰ طرح عمرانی مهدی‌شهر افتتاح شد

به گزارش تابناک سمنان: عبدالرضا میقانی ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح همزمان پروژه‌های هفته دولت شهرستان مهدی شهر با حضور ویدئوکنفرانسی مسئولان استانداری سمنان ضمن بیان اینکه ۳۸ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان با اعتبار بیش ۳۱۶ میلیارد تومان در پنجمین روز از گرامیداشت هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی شد، تاکید داشت: ۳۵ طرح از مجموعه ۳۸ طرح آماده افتتاح و کلنگ‌زنی مربوط به طرح‌های عمرانی است.

وی با بیان اینکه ۳۰ طرح عمرانی در شهرستان مهدی شهر با اعتبار ۴۰۶ میلیارد ریال بهره‌برداری شد، افزود: دو طرح اقتصادی در حوزه گردشگری با ۱۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در این شهرستان افتتاح شد همچنین عملیات اجرایی پنج طرح عمرانی در این شهرستان آغاز شده است که اعتبار این طرح‌ها ۲۵۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

ایجاد تصفیه خانه در شهمیرزاد

فرماندار مهدی شهر با بیان اینکه عملیات اجرایی یک طرح سرمایه گذاری در حوزه گردشگری با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شد، گفت: تصفیه خانه و جمع آوری فاضلاب شهمیرزاد و ساختمان شورای شهر درجزین از طرح‌های افتتاحی شاخص این شهرستان است از سوی دیگر عملیات اجرایی سد فینسک با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال و ساختمان فنی و حرفه‌ای شهر مهدی شهر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال نیز آغاز شد.

حجت‌الاسلام محمد بارانی، امام جمعه مهدی‌شهر نیز در سخنانی با بیان اینکه اگر شهیدان رجایی و باهنر و سردار سلیمانی عشق به شهادت داشتند، به این دلیل است عاشق خدمت به مردم بودند و باید با عزم جهادی این رویه اصولی را مسئولان کنونی نظام مقدس ادامه دهند، گفت: یکی از راه‌های رسیدن به خدا گره‌گشایی از مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه مسئولان ارشد استان سمنان برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام مهدی شهر از جمله بیمارستان این شهرستان اقدام کنند، تاکید داشت: عملیات اجرایی طرح کنار گذر مهدی شهر که اعتبار مناسبی هم دارد آغاز شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار