معاون وزارت جهاد کشاورزی:
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: کنترل رشد تورم به عنوان یکی از موفقیت های دولت تدبیر و امید بوده و مثبت شدن رشد اقتصادی نوید بخش آینده ای خوب برای اقتصاد کشور است.
کد خبر: ۸۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 05 September 2015
به گزارش تابناک، محمد علی جوادی در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه که امروز شنبه در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه نعمت عقل گرایی در کشور ما توانسته است کشور را در شرایط فعلی از چالش ها دور کند و به برکت همین فضای امنیت و انقلاب اسلامی است که دولت تدبیر و امید نیز توانسته است به موفقیت هایی نائل شود.

وی افزود: کنترل رشد تورم به عنوان یکی از موفقیت های دولت تدبیر و امید بوده و مثبت شدن رشد اقتصادی نوید بخش آینده ای خوب برای اقتصاد کشور است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی از مشکلات اقتصادی و بیکاری به عنوان اصلی ترین مشکلات کنونی کشور یاد و ابراز امیدواری کرد: سال آینده سال شکوفایی اقتصادی و اشتغال در کشور باشد و سیاست های دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی به نتیجه برسد.

جوادی تصریح کرد: توانایی اقتصاد مقاومتی در درون کشور است و تکیه اصلی بر دنیای داخلی است، لذا بخش کشاورزی نیز می تواند یکی از مهمترین و موثرین فاکتورها و حتی بیش از سایر بخش ها در اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی باشد.

وی در ادامه گفت: استان کرمانشاه از زمین های مستعد، آب فروان و سابقه درخشانی در بخش کشاورزی برخوردار است و آمار و ارقام تولیدات در این استان نشان دهنده رشد وبهره وری مناسب از منابع آن در این زمینه است که امیدواریم در آینده و با بهره وری مناسب تر از منابع آبی هم بتوانیم شاهد رشد روز افزون آن نسبت به گذشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان ساخت: علی اشرف منصوری رئیس پیشین سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از مدیران موفق وزارتخانه می باشد که در ارزیابی های وزارتخانه ای در بخش رده بندی مدیران وی از مدیران بسیار خوب به حساب می آیند.

جوادی خطاب به شهبازی، ریاست جدید سازمان جهاد کشاورزی گفت: قانون مداری، بهره گیری از سرمایه انسانی به عنوان اصلی ترین سرمایه سازمان جهادکشاورزی، تعامل با بزرگان استان و دستگاه های مرتبط از جمله دستگاه های امنیتی و انتظامی از مواردی است که باید سرلوحه اقدامات شما قرار گیرد و این موضوع که بدون تعامل پیشرفتی اتفاق نمی افتد مدنظر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار