معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و توانمند سازی مددجویان تحت حمایت مهم‌ترین رسالت کمیته امداد است.
کد خبر: ۸۹۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴ 24 August 2020


به گزارش تابناک مرکزی، مجید مشهدی افزود: به مناسبت هفته دولت برای ۱۶۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار دو میلیاردو ۹۰۵ میلیون تومان اشتغال ایجاد شده است.
وی یادآورشد:برای اجرای این طرح اشتغال دو میلیاردو ۱۴۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی و مابقی از محل سرمایه گذاری متقاضی بوده است.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری تا کنون ۳۴۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی پرداخت شد، افزود: از این تعداد ۹۳ مورد پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سرفصل منابع امدادی (عادی و صندوق ضمانت اشتغال امداد) با اعتبار بیش از دو میلیارد و ۷۳۸ میلیون تومان ، ۲۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی از سرفصل منابع هم افزایی بانک قرض الحسنه مهر ایران با اعتبار ۶۹۵ میلیون تومان بوده است.
وی اضافه کرد: تعداد ۲۳۲ فقره تسهیلات اشتغال نیز از منابع بانکی بند ب تبصره ۱۶با اعتبار هشت میلیاردو ۱۴۰ میلیون تومان پرداخت شده است.
مشهدی با اشاره به اینکه خانواده‌هایی هستند که قدرت ریسک اقتصادی ندارند ، گفت: به منظور ایجاد اشتغال برای این خانواده ها با تعاملی که با کارفرمایان، مؤسسات، شرکت‌ها و صنایع انجام شده است، در صورت به کارگیری مددجویان از مزایای کارفرمایی کمیته امداد بهره‌مند می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار