رئیس هیأت دوومیدانی استان قم از اعزام چهره‌های شاخص دوومیدانی قم در هر دو بخش مردان و بانوان به نخستین رقابت کشوری سال 1399 خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ 24 August 2020

به گزارش تابناک قم، علی رضایی اظهار کرد: همان‌گونه که علاقمندان به ورزش به ویژه دوست‌داران رشته دوومیدانی در جریان هستند، متاسفانه شیوع بیماری کرونا اجازه اجرا و برگزاری به موقع مسابقات پیش‌بینی شده طبق تقویم سال 1399 را نداد و در ششمین ماه سال شاهد برگزاری نخستین رویداد رسمی این رشته در کشور هستیم.

وی ادامه داد: رقابت‌های جایزه بزرگ دوومیدانی نخستین رویداد رسمی این رشته در سال جاری است که البته چند بار به دلایل مختلف از جمله موج دوم شیوع ویروس کرونا و همچنین حضور دوومیدانی‌کاران در کنکور به تعویق افتاد، اما از امروز به مدت دو روز برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم افزود: فدراسیون دوومیدانی روزهای سوم و چهارم شهریور را به عنوان زمان جدید برگزاری رقابت‌های جایزه بزرگ در نظر گرفته و این مسابقات در هر دو بخش مردان و بانوان به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران به انجام خواهد رسید.

وی با اشاره به حضور چهره‌های شاخص دوومیدانی قم در این مسابقات، عنوان کرد: از هفت دوومیدانی‌کاری که به نمایندگی از قم در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند، دو ورزشکار در بخش بانوان برای کسب رتبه‌های برتر رقابت می‌کنند و پنج دوومیدانی‌کار در رشته‌های مختلف قسمت آقایان به میدان می‌روند.

رضایی اضافه کرد: محدثه ابراهیم‌پور در دو ماده 400 متر با مانع و 400 متر رقابت می‌کند و زهرا صفایی در رشته ۱۰۰ متر با مانع مسابقه می‌دهد، ضمن اینکه در بخش آقایان رضا ملک‌پور، حسن نیک‌نظر و امیر مقدمی نماینده قم در ماده 400 متر با مانع هستند، علی سلامتیان در رشته ۱۱۰ متر با مانع و سیدعلی حسینی در رشته پرش با نیزه با چهره‌های شاخص دوومیدانی کشور برای رفتن روی سکوهای برتر پیکار خواهند کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار