مردم شریف این شهرستان بدین نکته توجه کنند که قطعا توسعه یک منطقه در گرو وحدت و همدلی خواهد بود. در شرایط کنونی آنچه باید مد نظر باشد این نکته است تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها در سریعترین زمان ممکن نیازمند تلاش و پیگیری مسئولین دولتی از شهرستان گرفته تا استان و کشور و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و معتمدین و متنفذین جامعه است ولذا اکنون که پس از سالها این منطقه محروم در مسیر توسعه قرار گرفت نباید با مساعل حاشیه ای چنین اقدامات مهمی به حاشیه رود.
کد خبر: ۸۸۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۹ 21 August 2020

پیش از ظهر امروز با حضور معاونین محترم وزیر بهداشت و درمان، نماینده محترم مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، معاون عمرانی استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آیین کلنگ زنی بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان انجام گرفت که با توجه به شرایط خاص این روزها و وضعیت قرمز منطقه تصمیم برآن شد این آیین با حضور مسئولین مذکور در شهرستان با حداقل تجمعات مردمی انجام گیرد و در این راستا هم جلسه ستاد مقابله با کرونا و هم آیین کلنگ زنی در کوتاهترین زمان ممکن برگزار شد.

آغاز بکار چهارمین پروژه ملی در شهرستان لنده/ برگزاری خلاصه آیین کلنگ زنی و جلسه ستاد مقابله کرونا صرفا به دلیل شرایط قرمز شهرستان بود

روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنده ، شهرستان لنده از جمله مناطق محروم کشور است که طی یک سال گذشته با پیگیری های فراوان توانسته است در بسیاری از حوزه ها در مسیر توسعه قرار بگیرد.

تعریف و آغاز بکار ۴ پروژه ملی طی سالهای ۹۸-۹۹ باعث گردید تا این شهرستان به یک کارگاه عمرانی تبدیل گردد و پس از سالها محرومیت، مردم این دیار شاهد تحقق مهمترین مطالبات خود باشند.

آغاز بکار پروژه ملی جاده لنده به خوزستان، آغاز بکار پروژه بزرگ ایستگاه برق، آغاز بکار پروژه فاضلاب شهری و فعالیت بسیاری پروژه کوچک و بزرگ دیگر در بخش های کشاورزی، آب و خاک و بهداشت که قطعا باعث خواهد شد این منطقه به جایگاه اصلی خود در استان دست پیدا کند.

شهروندان عزیز لنده امروز شاهد تحقق دیگر مطالبه مهم و تاریخی خود در حوزه بهداشت و سلامت بودند تا چهارمین پروژه از محل اعتبارات ملی در این منطقه کلنگ زنی شود و شاهد توسعه همزمان چهار حوزه مهم (راه، برق، آب و سلامت)  باشند.

مردم شریف این شهرستان بدین نکته توجه کنند که قطعا توسعه یک منطقه در گرو وحدت و همدلی خواهد بود. در شرایط کنونی آنچه باید مد نظر باشد این نکته است تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها در سریعترین زمان ممکن نیازمند تلاش و پیگیری مسولین دولتی از شهرستان گرفته تا استان و کشور و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و معتمدین و متنفذین جامعه است ولذا اکنون که پس از سالها این منطقه محروم در مسیر توسعه قرار گرفت نباید با مساعل حاشیه ای چنین اقدامات مهمی به حاشیه رود.

لازم بذکر است جلسه امروز در محل فرمانداری با محوریت کرونا و حضور اعضای  شورای تامین شهرستان و معاونین محترم وزیر بهداشت و درمان، معاون عمرانی استاندار و پیوست آن آیین کلنگ زنی بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان در حالی برگزار شد که این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی بسر میبرد. تجمعات گذشته باعث گردید در حالی که به نسبت سایر مناطق در وضعیت بهتری به سر میبریدم، متاسفانه شاهد سیر صعودی مبتلایان به کرونا باشیم ولذا برگزاری جلسه مذکور و آیین کلنگ زنی صرفا بدلیل جلوگیری از ازدحام جمعیت بصورت خلاصه برگزار و به همین دلیل از هیچ مدیر و مسئولی دعوت بعمل نیامد.

یقینا در صورت فراهم بودن شرایط لازم، به پاس تقدیر و تشکر از همه کسانی که دل در گرو توسعه این منطقه محروم دارند  و در تحقق این مطالبه بزرگ نقش آفرینی کردند، دوست داشتیم مراسمی در خور شان مهمانان عزیزمان داشته باشیم اما تحت شرایط سخت این روزها به ناچار در کمترین زمان ممکن برنامه اجرا گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار