یک سارق زن که خود را مامور پلیس معرفی و به بهانه بازرسی، از کیف زائران سرقت می‌کرد دستگیر شد. همچنین جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری یک قاتل در کمتر از یک ساعت در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۰ 20 August 2020

به گزارش تابناک قم، سرهنگ بهادر اسماعیلی، جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف زائران در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: متهم با ظاهری موجه در مواجهه با زائران خود را مأمور پلیس معرفی و به بهانه بازرسی، محتویات داخل کیف آن‌ها را سرقت می‌کرد و متواری می‌شد. نامبرده در دهمین سرقت نافرجام، قصد بازرسی کیف یکی از زائران را داشت که پس از سرقت با سر و صدای فرزند مالباخته مواجه می‌شود و قصد فرار داشته که در محوطه حرم مطهر دستگیر می‌شود.

تاکنون ۱۰ نفر مالباخته در این رابطه شناسایی شده‌اند و در نهایت متهم به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

دستگیری قاتل کمتر یک ساعت در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم در ادامه از دستگیری یک قاتل در کمتر از یک ساعت در قم خبر داد.

وی در این رابطه اظهارداشت: شب گذشته در پی وقوع درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق قم، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

سرهنگ بهادر اسماعیلی خاطرنشان کرد: در ادامه طی بررسی اولیه مشخص شد درگیری به دلیل مشاجره میان ۲ تن از افراد این منطقه بوده که بلافاصله هویت قاتل شناسایی و نامبرده در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

وی افزود: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار