6 هزار و 944 متر مربع از اراضی ملی بخش کهک که توسط برخی از اشخاص متخلف تصرف شده بود به همت نیروهای یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم و با حکم مقام قضایی رفع تصرف شد.
کد خبر: ۸۸۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۱ 19 August 2020

به گزارش تابناک قم، محمدعلی درودیان، با اشاره به تلاش افراد متخلف برای تصرف اراضی ملی در قم، اظهار کرد: در پی تصرفات اراضی اطراف روستای خاوه معروف به خدرآباد، با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده در راستای اجرای تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع مصوب 1346 و با عنایت به دستور رئیس دادگاه عمومی کهک در راستای جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال، عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی استان قم به روستای خاوه اعزام شدند و رفع تصرف اراضی را دنبال و دیوار کشی‌های غیرقانونی را تخریب کردند.

وی اضافه کرد: در مجموع 13 مورد به مساحت 6 هزار و 944 متر مربع که توسط اشخاص متخلف تصرف شده بود با تلاش نیروهای یگان حفاظت رفع تصرف شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم گفت: اراضی اطراف روستای خاوه معروف به خدرآباد از جمله اراضی ملی است که توسط برخی اشخاص تصرف شده و هر گونه خرید و فروش دخل و تصرف و تجاوز به اراضی این محدوده تخلف بوده و پیگیرد قانونی دارد.

وی یادآور شد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تصرف اراضی می‌توانند گزارش تخلف را به شماره 1504 اطلاع دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار