معاون استاندار ایلام ؛
معاون عمرانی استاندار ایلام گفت:در این شرایط سخت کرونایی کار و تلاش عمرانی در طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی با قوت خود انجام می‌شود، پروژه‌های اربعین مثل مسیر ایلام به مهران در اولویت کاری قرار دارد که در این راستا نیازمند مساعدت بیشتر سازمان برنامه و بودجه هستیم.
کد خبر: ۸۸۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 18 August 2020

 به گزارش تابناک ایلام، احمد کرمی گفت: در این شرایط سخت کرونایی کار و تلاش عمرانی در طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی با قوت خود انجام می‌شود، پروژه‌های اربعین مثل مسیر ایلام به مهران در اولویت کاری قرار دارد که در این راستا نیازمند مساعدت بیشتر سازمان برنامه و بودجه هستیم.

وی در ادامه بر بهسازی راه دره شهر - آبدانان و تکمیل تونل کبیر کوه تاکید کرد و افزود: همچنین نیازمند توجه و اهتمام ویژه در برای اتمام پروژه مهم بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام هستیم که در این شرایط کرونایی اهمیت آن دوچندان احساس می‌شود.

گفتنی است که در این نشست رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور نسبت به موارد مطرح شده قول مساعدت و پیگیری لازم را داد.

کرمی معاون استاندار ایلام همچنین در دیدار معاونین برنامه ریزی و امور فنی و اشتغال معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری خواستار اجرایی شدن مصوبات سفرها و تفاهم نامه‌های ایجاد شده در استان با معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری شد.

وی تصریح کرد: پیگیری اختصاص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار عمرانی و ۱۶۵ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به استان نیازمند همکاری و همراهی است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار