مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: شرایط پیچیده بین‌الملل در فضای امروز باعث شده است تا شرایط خاص و ویژه ای برای نظام تبلیغ دین مبین اسلام شکل بگیرد بنابراین این سازمان در این زمینه به دنبال یک رویکردجدید و تحول گرایانه است.
کد خبر: ۸۸۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷ 16 August 2020

 

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی در نشست هم‌اندیشی با مبلغان، امامان محله و مدیران پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی استان با موضوع بحث و تبادل‌نظر درباره هم‌افزایی در رویکردهای تبلیغی و تولید محتوا افزود: تشکیل شبکه های تبلیغی و ترویجی و خارج کردن فعالیت ها از حالت انفرادی ضروری است.
وی یادآورشد: مسئله تعالی و ارتقای منابع انسانی ای که در جبهه فرهنگی فعال هستند بسیار حائز اهمیت است چراکه ما ظرفیت بسیار خوبی در سطح استان مرکزی که مهد عالمان دینی و فرهیختگان است در اختیار داریم.
حجت‌الاسلام دکتر عباسی ادامه داد: فضای فرهنگی و تبلیغی استان به واسطه زحمات انجام شده دستاوردهای خوبی داشته است اما کافی نیست و امید می رود با کمک صاحب‌نظران، سازمان تبلیغات اسلامی بتواند یک هم افزایی مضاعف نسبت به برنامه روحانیون در استان داشته باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: ما امروز با مخاطبین متنوع از سنین، صنوف و اقشار مختلف جامعه مواجه هستیم که هریک نیازمند محتوای تبلیغی خاصی هستند و امید می رود بتوانیم با کمک و همکاری متخصصین این حوزه برنامه های تبلیغی را متناسب با زیست بوم استان تعریف کنیم.
وی با بیان اینکه دنیای امروز دنیای شبکه سازی است افزود: اگر ما در قرن ۲۱ خودمان را با کار شبکه ای و گروهی عادت ندهیم بدون شک به نتیجه مطلوب دست نمی یابیم.
حجت‌الاسلام دکتر عباسی با اشاره به اینکه ۱۲ کارگروه در زمینه های مختلف در سازمان تبلیغات اسلامی استان فعال هستند گفت: کارگروهی تحت عنوان "تبلیغ و ارتباطات" نیز شکل خواهد گرفت و سعی خواهیم کرد با دعوت از متخصصین در هر کارگروه در رابطه با موضوعات مربوطه بحث و بررسی های لازم صورت گیرد.
در این نشست همچنین تعدادی از حاضرین به بیان نکات و مواردی در خصوص ظرفیت های موجود در عرصه ها ی فعالیت های فرهنگی و تبلیغی و آسیب شناسی در این زمینه پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار