کد خبر: ۸۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 04 September 2015
دبیر کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: از اصولگرایان می‌خواهیم به عنوان رقیب توانمند در انتخابات حاضر شوند.

تابناک گیلان: عزت‌الله تقواییان شامگاه پنج‌شنبه در گردهمایی بزرگ اصلاح‌طلبان گیلان در مجتمع خاتم‌الانبیا (ص) این شهر با اشاره به تصویب قانون احزاب در سال 60 اظهار کرد: قانون احزاب را حتی قبل از برنامه توسعه نخست کشور داشتیم.

وی وجود احزاب در کشور را مهم عنوان کرد و افزود: در تمام کشورها برنامه‌های توسعه‌ای را احزاب پیش می‌برند و می‌توانند کشور را اداره کنند.

تقواییان با بیان اینکه رئیس جمهور وقتی می‌گوید فراجناحی هستم نشان می‌دهد هنوز فرهنگ حزبی در جامعه جا نیفتاده است، تصریح کرد: جامعه باید به جایی برسد که رئیس جمهور آن با افتخار اعلام کند از کدام حزب است.

دبیر کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات متذکر شد: سال 84 در انتخابات ضربه عظیمی خوردیم و در سال 92 توانستیم آن را جبران کنیم و این موضوع نشان می‌دهد انسجام حزبی جواب می‌دهد.

وی از تدوین آیین‌نامه شورای هماهنگی انتخابات در استان‌ها خبر داد و بیان کرد: بنا را بر این گذاشتیم در سازمان‌دهی فعالیت‌ها حزبی باشد.

تقواییان با اشاره به اینکه فعالیت‌های حزبی امروز در سال‌های آینده نتیجه می‌دهد، خاطرنشان کرد: هدف از فعالیت‌ها رشد احزاب در استان‌ها و شهرستان‌هاست.

دبیر کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، انتخابات را بهار احزاب عنوان کرد و گفت: مردم در ایام انتخابات حضور بیشتری در گردهمایی‌های حزبی پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم جریان اصلاح‌طلبی را در تمام کشور راهبری کنیم، یادآور شد: از اصولگرایان می‌خواهیم به عنوان رقیب توانمند در انتخابات حاضر شوند و به دنبال پرونده‌سازی برای حذف اصلاح‌طلبان نباشند.

تقواییان وجود دو رقیب در رشد کشور را موثر خواند و اظهار کرد: وجود رقیب می‌تواند کشور را به طرف پیشرفت هدایت کند و دو جریان اصلاح‌طلبی و اصولگرایی باید از طریق صندوق‌های رای با همدیگر رقابت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار