کد خبر: ۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱ 28 February 2015

رئیس حوزه هنری استان البرز از اکران ۱۰ فیلم منتخب و پرمخاطب جشنواره سی و سوم فیلم فجر، از ۱۲ اسفندماه تا ۲۱ اسفند سال جاری در سینما هجرت کرج خبر داد.

عبدالحمید قره داغی با اشاره به اکران تعدادی از فیلم های فجر در البرز همزمان با ایام برگزاری جشنواره فجر در تهران به خبرنگار مهر، گفت: با توجه به استقبال گرمی که مردم سینما دوست استان از فیلم های فجر داشتند حوزه هنری به منظور قدردانی از مردم فهیم استان، به رسم سال های اخیر عیدانه ویژه ای برای آنها در نظر گرفته است.

وی افزود: حوزه هنری به احترام مخاطبان البرزی با حساسیت، ۱۰ فیلم منتخب و بحث برانگیز جشنواره سی و سوم را برای اکران پیش از تعطیلات نوروز در البرز تدارک دیده است که اکران این فیلم ها از سه شنبه هفته جاری آغاز می شود.

قره داغی با بیان اینکه ابتدا قرار بود فیلم های منتخب جشنواره برای نخبگان و مدیران استان اکران شود، امادر نهایت تصمیم گرفته شد فیلم ها برای عموم مردم به اکران درآید اظهار داشت: حضور اقشار مختلف مردم در کنار هنرمندان و فرهیختگان استان برای تماشای فیلم های منتخب از نقاط قوت این اکران و عیدانه حوزه هنری به هنردوستان البرزی است.

به گفته رئیس حوزه هنری استان البرز اکران فیلم های منتخب حوزه هنری از جشنواره سی و سوم فیلم فجر از روز سه شنبه دوازدهم اسفندماه ۹۳ و به مدت ده شب از ساعت ۱۹:۳۰ در سالن سینما هجرت کرج آغاز و علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط به گیشه سینما هجرت و کافه کتاب سما به آدرس کرج/بلوار امامزاده حسن(ع)/بین مصلی کرج و چهارراه مصباح مراجعه کنند.

وی افزود: همچنین امکان خرید اینترنتی بلیط فیلم های جشنواره از طریق در گاه مجازی www.artalborziha.ir با اختصاص تخفیف مناسب پیش بینی شده است.

براساس این گزارش فیلم "کربلا جغرافیای یک تاریخ" کاری از داریوش یاری؛ فیلم انیمشین "شاهزاده روم" اثر هادی محمدیان؛ "روباه" بهروز افخمی؛ "مزار شریف" به کارگردانی عبدالحسین برزیده و "عصر یخبندان" اثر پرمخاطب کارگردان جوان البرزی مصطفی کیایی به ترتیب در روزهای سه شنبه ۱۲ اسفند تا یکشنبه ۱۷ اسفند در سینما هجرت کرج به روی پرده می روند.

به گزارش مهر ، از دوشنبه ۱۸ اسفند تا پنجشنبه ۲۱ اسفندماه نیز به ترتیب فیلم "شیفت شب" کاری از نیکی کریمی؛ "کوچه بی نام" اثر هاتف علیمردانی؛ "چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت" اثر احمد جلیلوند؛ "ایران برگر" تازه ترین اثر مسعود جعفری جوزانی و سرانجام فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره فجر "رخ دیوانه" به کارگردانی ابوالحسن داوودی به اکران در می آیند.

سینما هجرت کرج، تنها سینمای حوزه هنری استان البرز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار