کد خبر: ۸۷۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 19 July 2020
 

تابناک/سرهنگ نجفی پور گفت:برای مهار ویروس کرونا در حال حاضر برگزاری هرگونه مراسم واجتماع در اماکن عمومی ممنوع است و پلیس اماکن در صورت مشاهده با واحد‌های متخلف برخورد می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ سید مهدی نجفی پور، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا و براساس بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان در حال حاضر برگزاری هرگونه مراسم و اجتماع اعم از عروسی و عزا در اماکن عمومی از جمله تالارها  ممنوع است و پلیس اماکن در صورت مشاهده و بر اساس قانون با واحد‌های متخلف برخورد می‌کند.

او  افزود: پلیس اماکن از ابتدای امسال تاکنون با همکاری دستگاه‌های مختلف در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیش از ۴۰ هزار واحد صنفی را در سراسر استان بازرسی و از این تعداد ۲ هزار و ۳۳۱ واحد متخلف را پلمپ کرد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: همچنین صاحبان ۸ هزارو ۳۱۰ واحد صنفی تعهد و ۶ هزارو ۹۰۹ واحد نیز اخطار دریافت کردند و موظف شدند همه قوانین صنفی و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

سرهنگ سید مهدی نجفی پور از تداوم اجرای گشت‌های نظارتی و بازرسی در سراسر استان خبر داد و افزود: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در همه واحد‌های صنفی امری ضروری است.

او تصریح کرد: مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را به ستاد خبری به شماره  ۲۱۷۸۹ ۲۱۸ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار