کد خبر: ۸۷۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ 19 July 2020
حجت‌الاسلام حجازی از برگزاری جشنواره سراسری مجازی نقش نماز و مهدویت در هشت سال دفاع مقدس به صورت همزمان در گیلان خبر داد.
 

 

«ابوطالب حجازی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت از برگزاری دومین جشنواره سراسری مجازی نقش نماز و مهدویت در هشت سال دفاع مقدس در گیلان خبر داد و اظهارداشت: یادآوری لحظه‌های ناب دعاهای ندبه و توسل به امام عصر (عج) و مناجات و نمازهای عارفانه و عاشقانه شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نگین درخشانی است که هرچه زمان می‌‌گذرد خلا این لحظات عرفانی بیشتر در جامعه احساس می‌شود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز گیلان با اشاره به چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس و تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب در زنده نگه داشتن یاد و نام  شهدا، گفت: دومین جشنواره سراسری مجازی نقش نماز و مهدویت در هشت سال دفاع مقدس به میزبانی استان چهارمحال‌ و‌بختیاری با هدف ترویج فرهنگ نورانی و مقدس نماز و شناخت امام عصر(عج) و فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

 

وی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره و بیان کرد: تبیین لحظات ناب دعا و نماز و توسل به امام زمان(عج) شهدا و رزمندگان، زنده نگه‌داشتن سال‌های حماسه و ایثار رزمندگان و شهدا، بیان لحظات عرفانی و نورانی رزمندگان و شهدا پیرامون نماز و مهدویت، جمع آوری آثار رزمندگان و شهدا پیرامون نمازو توسل، معرفی و ترویج معارف نماز مهدوی، انتقال مفاهیم غنی دفاع مقدس و نماز و مهدویت به جامعه اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در خصوص گنجینه دفاع مقدس از اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

به گفته حجت‌الاسلام حجازی آشنایی نسل جوان انقلاب شکوهمند اسلامی با آن سال‌های حماسه و ایثار، تبیین نقش معنویت در پیشبرد اهداف عالی هشت سال دفاع مقدس، سوق دادن کارهای هنری و معارفی به تولید کارهای فاخر دفاع مقدس، بهره‌گیری از ظرفیت ابزار هنر و رسانه (شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های برخط) در ترویج و توسعه فرهنگ نورانی مهدویت و دفاع مقدس، افزایش آگاهی نسل نو و پویایی انقلاب نسبت به آثار و معارف مهدوی در هشت سال دفاع مقدس و تشویق و ترغیب فعالین عرضه هنر ( هنرمندان و مربیان) به تولید آثار با موضوع امام عصر و زمزمه‌های عارفانه شهدا و رزمندگان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره سراسری است.

 

وی با بیان اینکه دومین جشنواره سراسری مجازی نقش نماز و مهدویت در هشت سال دفاع مقدس برای گروه سنی ۱۰ سال به بالا برگزار می‌شود تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره تا ۲۰ شهریور مهلت دارند تا با مراجعه به کانال جشنواره و دبیرخانه اقدام به ثبت نام و تکمیل فرم شرکت در جشنواره کنند.

 

حجت‌الاسلام حجازی با تاکید بر اینکه کلیه آثار باید در قالب فایل زیپ ارسال شود افزود: متقاضیان آثار خود را به نشانی الکترونیکی setadnamaz.chb@chmail.ir و یا کانال ایتا eitaa.com/namazmahdaviat1399 ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار