کد خبر: ۸۷۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ 18 July 2020
رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان چرام بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهدای چرام روزی که آمدیم که چیزی نداشت با کمک همکاران این بیمارستان را احیا کردیم و در حال حاضر فاز اول آن آماده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی جعفری ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان چرام با بیان اینکه قریب به سه سال با همکاری مردم شهرستان چرام در خدمت سلامت مردم بودم،اظهار کرد:تغییر و تحولات طبیعی است و  قرار نبوده همیشه و یا بیشتر از این در مسئولیت بمانیم اما ضمن تشکر از مردم شهرستان، به جرأت می‌توانم بگویم تنها مدیر شبکه بودم که هیچ شکایتی علیه بنده نبود.
رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان چرام با اشاره به این مطلب که چرام مظلوم واقع شده است،گفت: در بین شهرستان‌ها من ندیدم چرام، کسی را داشته باشد برای مثال در ایام کرونا خیری در چرام پیدا نشد برای احقاق حق مردم در استان تلاش کند.
وی،افزود:خیلی تلاش کردیم بخش دیالیز را در شهرستان راه اندازی کنیم اما متاسفانه نشد، اگر شهری بخواهد پیشرفت کند خود مردم آنها شهر نیز باید تلاش کنند تا نیاز آنان درک و دیده شود چرا که اگر مسئولین تلاش کند می‌گویند چانه‌زنی می‌کنند.
جعفری با بیان این مطلب که بخش سلامت هم سیاسی هم اجتماعی و هم بهداشتی است،ابراز کرد: یک بخش کلی و عام المنفعه است که هر کسی در این راستا گام بردارد، کمک به همه مردم است.
وی به عملکرد دوران تصدی خود نیز اشاره داشت و خاطرنشان کرد: بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهدای چرام روزی که آمدیم که چیزی نداشت و با کمک همکاران این بیمارستان را احیا کردیم، سه بار حذف شده بود و یکی از دلایل حذف بیمارستان این بود که بعد از سال 95 به شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر بیمارستان تعلق نمی‌گیرد که بیشترین ماموریت بنده به خاطر بحث بیمارستان بوده که به اتمام کار منجر شد و در حال حاضر فاز اول کامل است.
جعفری با بیان اینکه کلینیک چرام وجود خارجی نداشت، تصریح کرد: یک ساختمانی که با قرارداد اداره می‌شود، موفق به گرفتن موافقتنامه آن شدیم که رضایتمندی خوبی برای مردم شهرستان شد.
وی با اشاره به اینکه مرکز سرفاریاب را با بهترین کیفیت انجام داده و خدمات شبانه روزی در این مرکز به مردم ارائه دادیم،گفت: در بحث آن بلند تنها شهرستانی است که آمبولانس اضافه کردیم با تجهیزات مرکز چرم تمام مرکزی که دو آمبولانس خوابیده مجبور شدیم جهت ماندگاری پزشکان خانه بهداشت را تغییر داده و مرکز فروش بازی را در کمترین زمان ممکن و اندازی کردیم در خصوص اورژانس‌ها باقری انقلابی شده در بین شبکه های استان جزو شبکه برتر استان بود در بحث پزشک خانواده بهترین پزشک شبکه چهارم بود از اعتبارات سال گذشته با توجه به انضباط مالی که به وجود آورد . / فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار