ارجمند گفت: تعطیلی برخی از اصناف در شهرستان‌های جهرم و خفر به‌مدت یک هفته دیگر تمدید شد.
کد خبر: ۸۷۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶ 16 July 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سیدمجید ارجمند»  گفت: بنابر مصوبات جلسه کمیته نظارت و بازرسی ستاد شهرستانی مدیریت کرونا، از امروز ۲۶ تیرماه، تمام واحدهای صنفی آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، سالن‌های بدنسازی و ایروبیک، کلیه مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها و موسسات آموزشی، سینما، باشگاه‌های ورزشی، شهربازی ها، کافی شاپ‌ها و قهوه خانه‌ها، گیم نت‌ها، پارک‌ها و بوستان‌ها و کتابخانه‌ها به مدت یک هفته دیگر تعطیل است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: با توجه به گسترش ویروس کرونا و وضعیت قرمز شهرستان‌های جهرم و خفر از فعالیت این اصناف جلوگیری می شود.

 

وی بیان کرد: هرگونه امتناع از اجرای این مصوبه و بازگشایی این اصناف با برخورد قضایی و قانونی مواجه و واحد صنفی مربوطه پلمب می شود.

 

ارجمند خاطرنشان کرد: از سایر واحدهای صنفی و اصناف محترم خواهشمندیم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و کسبه حتما از ماسک استفاده نمایند و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی باعث تعطیلی کلیه اصناف می شود.

 

وی در پایان اذعان کرد: بازرسان معاونت بهداشت و نیروهای محترم اماکن نیروی انتظامی در راستای سلامت جامعه، نظارت‌ها را تشدید می کنند.

برچسب ها: تعطیلی ، اصناف ، خفر ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار