هشتمین یادواره شهید کعبه ، سرداران و 82 شهید حوزه علی بن ابیطالب (ع) مهریز در حسینیه باغ بهار این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ 02 September 2015

به گزارش تابناک یزد،در این مراسم معنوی که با حضور قشرهای مختلف مردم ولایتمدار برگزار شد یکی از اساتید حوزه و دانشگاه در سخنانی به جایگاه خانواده در اسلام اشاره کرد و گفت: تمام سعادت ها و شقاوت ها از خانواده آغاز می شود .

حجت الاسلام مسعود عالی افزود : اگر بنیان خانواده بر اساس سفارشات مکتب و دین اسلام درست بنا شده باشد بدون شک آن خانواده در تمامی زمینه ها موفق و به سعادت می رسد .
وی اظهار داشت : باید بیش از گذشته با خانواده و کانون آن در کشور ما توجه و عنایت ویژه شود که اگر مورد غفلت قرار گیرد دشمنان می توانند اهداف فرهنگی خود را دنبال کنند .
این استاد دانشگاه در ادامه به اهمیت شهید و شهادت در اسلام و انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد : عزت و عظمتی که در کشور ما وجود دارد همه به برکت ایثار و جانفشانی شهیدان است .
عالی گفت : باید راه نورانی و عزت بخش شهیدان را شناخت و در مسیر آنها با قدرت حرکت کرد و فرهنگ شهادت را در جامعه و بین جوانان ترویج کرد .
به گزارش ایرنا،در ادامه این مراسم فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در سخنانی به دوران دفاع مقدس و نقش رزمندگان اسلام و همچنین به فرهنگ بسیجی و شهادت اشاره و بر تداوم آن تاکید کرد .
این یادواره دو شب دیگر در حسینیه باغ بهار مهریز ادامه دارد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار