کد خبر: ۸۶۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷ 23 June 2020
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دشمنان درصدد فروپاشی بنیان خانواده اصیل ایرانی هستند گفت: دشمن در فضای مجازی و شبكه‌های ماهواره‌ای به دنبال فروپاشی خانواده ایرانی است.
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز (سه‌شنبه، ۳ تیر) در مراسم گرامی داشت روز دختر که در سالن اجتماعات مصلی رشت برگزار شد اظهارکرد: دختران امروز مادران فردای جامعه هستند که باید از اکنون مورد توجه و تحت آموزش‌های قرآنی و اسلامی قرار گیرند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه آموزش دختران بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد گفت: رعایت موازین اسلامی، اصول خانه‌داری، همسرداری و فرزندداری از مهمترین مقوله‌هایی است که دختران باید فراگیرند.


وی با اشاره به توطئه دشمن در خدشه‌دار کردن خانواده ایرانی اضافه کرد: دشمنان امروز با توسعه شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای درصدد فروپاشی خانه و خانواده هستند.


آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بی‌توجهی به قشر جوان به‌خصوص دختران ضربات جبران‌ناپذیری به نهاد خانواده وارد می‌کند تصریح کرد: دشمنان امروز حتی برای تغییر رفتار و گفتار مردم توطئه‌چینی و برنامه‌ریزی کرده‌اند.


وی ادامه داد: رسانه ملی امروز باید بیش از هر زمان دیگری به پخش فیلم و تولید برنامه با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی توجه کنند.


آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه خانواده و مسئولان امر در بصیرت‌افزایی و آشنایی دختران با توطئه‌های دشمنان بکوشند افزود: حجاب و عفاف، توجه به بنیان خانواده و همچنین آشنایی با سیره انبیا  را به جوانان امروز بیاموزید تا در برابر ترفندهاپی دشمنان بیمه شوند.


وی اظهارکرد: معبود الهی هر انسانی را به نوعی مورد امتحان قرار می‌دهد اما با وجود این آزمایش‌ها و طی کردن مراحل رشد، ایمان انسان‌ها ارتقا می یابد.

 

در پایان مراسم با اهدا لوح و هدیه از دختران نمونه گیلان تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار