کد خبر: ۸۶۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹ 22 June 2020
حاجی پور با اشاره به آمادگی مدیریت شهری رشت در خدمت‌رسانی به مردم، گفت: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) برای کلنگ‌زنی پل‌های روگذر نیروی دریایی و فرزانه و زیرگذر پیاده‌راه فرهنگی به رشت سفر می‌کند.
 

 

تابناک/به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «اسماعیل حاجی‌پور» عصر امروز (یکشنبه، اول تیر) در مراسم تکریم و معارفه فرماندار رشت که در سالن مخابرات گیلان برگزار شد، اظهار کرد: خوش به حال کسانی که بر کرسی مسئولیت نشستند و به میز و صندلی شرف و عزت دادند.

 

رییس شورای شهر رشت با اشاره به آفت ادارات در استان، گفت: در حوزه مدیریت نباید فقط نگرش ما در سازمان خودمان باشد زیرا با این کار به هیج جا نمیرسیم.

 

وی تصریح کرد: مسئولین باید در کنار دستگاه‌های مختلف کمک کنند و باید بدانیم که ضرر لجبازی به مردم جامعه وارد می‌شود.

 

حاجی‌پور با بیان اینکه این مردم اتحاد، همدلی و احترام می‌خواهند، تصریح کرد: در تکریم ارباب رجوع باید ادارات دقت بیشتری داشته باشند.

 

رییس شورای شهر رشت با اشاره به عزت و اقتدار مردم گیلان، افزود: استان گیلان دارای ظرفیت‌های طبیعی بسیاری است و خداوند تکه‌ای از بهشت را به ما داده است.

 

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید ضمن رفاقت و دوستی، تنها به فکر حل مشکلات مردم باشند، خاطرنشان کرد:‌ مدیریت شهری رشت نیز هر جا نیاز باشد در کنار ادارات برای خدمات رسانی به مردم حاضر است.

 

حاجی‌پور به آغاز پروژه‌های جدید در سطح رشت اشاره و اظهار کرد:‌ طی برنامه‌ ریزی‌های انجام شده چهارشنبه هفته جاری، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) برای کلنگ‌زنی چند پروژه به رشت سفر می‌کند.

 

رییس شورای شهر رشت اذعان کرد: کلنگ‌زنی پروژه‌های پل روگذر نیروی دریایی، پل روگذر فرزانه و زیرگذر پیاده‌راه فرهنگی از جمله برنامه‌های سردار «سعید محمد» در سفر به رشت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار