کد خبر: ۸۶۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ 17 June 2020
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش بی‌سابقه مصرف برق در ساعات پیک بار مصرف در این استان خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، داود راهزادی امروز در گفت‌وگو باخبرنگار فارس در گچساران از افزایش بی‌سابقه مصرف برق  در ساعات پیک بار مصرف در این استان خبر داد.
وی با بیان اینکه درساعات اوج مصرف حدود392 مگاوات  برق در کهگیلویه و بویراحمد در بخش خانگی، صنعتی و کشاورزی مصرف می‌شود، افزود: توصیه می‌کنیم مشترکان برای جلوگیری از ناپایداری و خاموشی‌های احتمالی، مصرف برق خود را مدیریت کنند.
 
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای مدیریت مصرف در این استان، روزانه باید 33 مگاوات ساعت برق در استان مدیریت شود.
 
راهزادی ساعات مدیریت مصرف برق با هدف جلوگیری  از خاموشی‌های احتمالی، قطعی و نوسانات شبکه‌های برق در این استان را از ساعت  12 الی 16 بعد ظهر به مدت چهار ساعت اعلام کرد و گفت: روزانه برق یک هزار و 400مشترک برق تعرفه کشاورزی و صنعتی  با این هدف به‌مدت چهارساعت قطع و وصل می‌شود.
 
وی ابراز کرد:با قطع این تعداد اشتراک توانسته‌ایم حدود 15 مگاوات ساعت مصرف برق را مدیریت کرده و درحال اجرای برنامه‌های جدید برای افزایش 2 برابری مدیریت این میزان مصرف هستیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، برق تعرفه‌های کشاورزی و صنعتی که اکنون با این شرکت تفاهم‌نامه منعقد کرده‌اند به‌طور خودکار در چهار ساعت اوج مصرف برق قطع و بعد از اتمام این ساعات به‌صورت خودکار وصل می‌شود.
راهزادی ادامه  داد: تمامی کنتورهای فهام این تعرفه از راه دور قرائت و قطع و وصل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار