کد خبر: ۸۶۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴ 16 June 2020

صندوق فرصتی ارزشمند برای روستاییان است 2

تابناک/مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی سمنان ضمن تبریک پانزدهمین سال تاسیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، این صندوق را فرصتی ارزشمند برای پوشش بیمه‌ای روستائیان و عشایری دانست.

 

به گزارش روابط‌عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، اسماعیل غنیان در جلسه‌ای که به همین مناسبت با حضور جمعی از کارگزاران در دفتر مدیریت استان برگزار شد، افزود: دو برابر حق بیمه صندوق توسط دولت تامین و پرداخت می‌شود و روستاییان و عشایر استان باید از این فرصت ارزشمند استفاده کنند.

 

وی ادامه داد: با توجه به ورود به مرحله جدیدی از عصر ارتباطات و اینترنت، اطلاع‌رسانی از مزایای عضویت در این صندوق باید با جدیت بیشتری انجام شود تا افراد زیادتری از این خدمت بهره‌مند گردند.

 

محمد فرزاد مدیر استان سمنان نیز در این نشست، به ارائه گزارش عملکرد سال 98 صندوق پرداخت و گفت: تاکنون حدود 21 هزار و 500 نفر از سرپرستان خانوار استان سمنان عضو این صندوق شده اند که از این تعداد، حدود 2 هزار و 200 خانوار مستمری دریافت می‌‌کنند.

 

وی افزود: با توجه به اینکه صندوق در آستانه 15 سالگی خود قراردارد، افرادی که در سال 84 به عضویت صندوق درآمده‌اند، با 65 سال سن و 15 سال سابقه، امسال می‌توانند از مزایای مستمری سالمندی بهرمند شوند.

 

گفتنی است در پایان این نشست، به مناسبت پانزدهمین سال تاسیس صندوق از کارگزار برتر استان تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار