کد خبر: ۸۶۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴ 13 June 2020
 




* آمدن آقای رئیسی به قوه‌قضائیه و سرعت گرفتن مبارزه با مفسدین اقتصادی و همچنین تشکیل مجلس جدید به منزله خون جدیدی است که به رگ‌های انقلاب تزریق شده و می‌رود که مشکلات به وجود آمده در این چند سال با مدیریت انقلابی و جهادی یکی پس از دیگری برطرف بشود و مردم به تدریج روی خوش زندگی را ببینند.
علیمردانی
* اینکه امام خمینی‌(ره) طاغوت غرب یعنی آمریکا را حقیر می‌دانست برگرفته از عبد خدا بودن او بود. امروز این نگاه عزتمندانه امام، پیروان جهانی پیدا کرده و از طرف دیگر شاهد شکست‌های پی‌درپی آمریکا در منطقه و جهان هستیم. افول آمریکا شروع شده و باطل رفتنی است.
0291----0918
* تاثیر منفی ویروس کرونا در آمریکا از یک طرف و عملکرد وحشیانه ضدبشری پلیس این کشور در این روزها از سوی دیگر به روند افول ابرقدرتی آمریکا سرعت بخشیده است. جالب اینکه ترامپ وقتی بر سر کار آمد شعار می‌داد کشورش را در همه چیز اول خواهد کرد.
5240-----0911
* اعتراضاتی در آمریکا آغاز شده که در طی 50 سال گذشته بی‌سابقه بوده است بدین خاطر که پرچم رژیم آمریکا بارها توسط مردم آن کشور به آتش کشیده شد، همه نژادها در این اعتراضات شرکت دارند، شعار مرگ بر آمریکا دیگر یک شعار نیست بلکه جامه عمل پوشیده است و مهم‌تر از همه این‌که خشونتی که امروز علیه مردم آمریکا در جریان است باعث شکل‌گیری جنبشی شکست‌ناپذیر در مردم آمریکا شده است.
بهمنی
* خانه تکانی در قوه قضائیه نشان داد که دستگاه قضایی در برخورد با فساد مصمم است و حرکت انقلابی مجلس یازدهم هم حکایت از عزم جدی نمایندگان برای رسیدگی به مطالبات مردم را دارد. امیدوارم دولت هم با الگوگیری از دو قوه دیگر در مسیر آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی گام بردارد.
9149----0910
* در اخبار آمده بود حقوق مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی ماهیانه 34 میلیون تومان بوده است با کدام ماده و تبصره چنین حقوقی به این مدیر پرداخت کرده‌اند که ما از آنها بی‌خبریم.
9865----0914
* امیدواریم مجلس جدید به حقوق‌های نجومی‌ مدیران به ویژه مدیران شاغل در وزارت نفت پایان بدهد بی‌جهت نیست که خیلی از نمایندگان رد صلاحیت شده و رای نیاورده سرازیر به سمت این وزارتخانه شده‌اند. فقط اضافه‌ کار برخی از کارکنان وزارت نفت بین 6 تا 12 میلیون تومان است.
7745----0913
* انتخاب نماینده رد صلاحیت شده از سوی وزارت‌ کشور به عنوان معاون پارلمانی دهن‌کجی به شهدا و خانواده‌های محترم آنان و مردم و بی‌احترامی به قانون و شورای محترم نگهبان است. کسانی که از قانون‌گرایی دم می‌زنند چرا در مقام عمل خلاف قانون گام برمی‌دارند.
طورانی- جانباز
* یک شرکت دانش بنیان با چند سال سابقه ‌کار به پیشرفته‌ترین کشور صنعتی اروپا یعنی آلمان 40 هزار کیت تشخیص کرونا صادر کرده و موجب غرور ملی شده است. ولی دو شرکت خودروساز ایران خودرو و سایپا با بیش از نیم قرن سابقه پیشرفت قابل‌توجهی نداشته و اسباب زحمت ملت شده‌اند. تفاوت دو نگاه انقلابی و نگاه دنباله‌روی از غرب را به راحتی می‌توان مشاهده کرد و نتیجه گرفت.
0049----0911
* نمایندگان دوره گذشته مجلس به جای اینکه جلوی گرانی اجناس توسط دولت بایستند و نگذارند مردم آسیب ببینند دنبال جنجال‌آفرینی بر سر نظارت استصوابی شورای محترم نگهبان بودند. نتیجه آن شد که مردم در انتخابات اسفندماه دست رد به سینه آنان زدند و به مجلس جدید راه پیدا نکردند.
6196----0915
* مردم سخت گرفتار مسکن و اجاره بها هستند و دولت هم با آن همه وعده و وعید عملا هیچ گام مثبتی طی این 7 سال گذشته برنداشته. بسیاری از مستأجران با این افزایش 3-4 برابری کرایه‌‌ها و پیش‌پرداخت‌ها قادر نیستند در تهران و شهرهای بزرگ بمانند و باید به حاشیه شهرها و یا شهرهای مجاور کوچ کنند. کیهان دادخواهی این قشر را هرروز به گوش مسئولان برساند شاید با کمک و پیگیری نمایندگان مشکل این قشر بزرگ حل شود.
کریمی
* از مجلس و قوه قضائیه می‌خواهیم ملت ایران را از رویه‌های ناپسند دو شرکت خودروساز داخل کشور نجات بدهند. با گران شدن خودرو در کشور قیمت همه اجناس و مواد غذایی چند برابر افزایش پیدا کرده باید به حکومت اشراف و نجومی‌بگیران بی‌درد پایان داده شود.
0851---0912
* یک کیسه برنج 5 کیلویی 150 هزار تومان شده چرا دولت قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین را اجراء نمی‌کند. بنویسید زندگی برای قشر بازنشسته خیلی سخت شده است.
2943---0916
* چرا برای ثبت‌نام و دریافت گواهینامه موتورسیکلت در مرکز استان گیلان (رشت) مکانی در نظر گرفته نشده که افراد مجبورند 20 کیلومتر خارج از شهر را طی کنند و در خمام ثبت‌نام نمایند. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم!
پورصادقی- رشت
* اتوبوس شرکت واحد بزرگراه شهید محلاتی (ابوذر)- ناصرخسرو در تاریخ 99/3/21 مسافران را در چهارراه میثم (ایستگاه پمپ گاز) بیش از 35 دقیقه معطل کرد و آخر الامر بسیاری از آنها مجبور شدند خود را با سواری به مقصد برسانند در حالی که اتوبوس‌های مسیرهای 7تیر، بهارستان و راه‌آهن سه بار از این مسیر عبور کردند ولی ناصرخسرو- ابوذر یک بار هم عبور نکرد. در این هوای گرم و قریب 40 دقیقه معطلی سزاوار نیست. البته ما مسافران مجبور شدیم مسیر را با سواری شخصی طی کنیم شاید تا یک ساعت هم مسافران معطل شده باشند.
طاهری
* علی‌رغم بارندگی‌های فراوان و جاری شدن سیل در استان‌های شمالی و وضعیت خوب تولید برق در کشور و صدور آن به کشورهای مجاور و هنوز تابستان از راه نرسیده چرا باید مردم شهر کوچصفهان رشت با 2 ساعت خاموشی مواجه باشند؟!
9921---0911
پاسخ روابط عمومی بانک مسکن
در پاسخ به مطلب مندرج در کیهان در تاریخ 99/2/30 با موضوع «امهال اقساط وام مسکن» به آگاهی می‌رساند: بانک مسکن در تمامی مقاطع تابع ضوابط و مقررات ابلاغی مراجع ذی‌صلاح از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. بر اساس بخشنامه ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 98/12/15 مقرر شد: با توجه به مشکلات حادث شده برای صاحبان کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای کوچک که به دلیل شرایط ناشی از ویروس کرونا متضرر شده و با مشکلات مالی مواجه شده‌اند بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی در صورت درخواست مشتریان مشمول تمامی دریافت‌کنندگان تسهیلات قرض‌الحسنه که به دلیل شرایط به وجود آمده قادر به بازپرداخت اقساط تسهیلات خود در مواعد مقرر نیستند و بدهی آنان تا تاریخ 98/10/1 در طبقه جاری قرار داشته باشد اقساط آنان در ماه‌های اسفند 1398، فروردین و اردیبهشت 1399 را پس از پایان دوره بازپرداخت اقساط دریافت کنند.»
پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه وزین مورخ 99/3/11 با عنوان «هزینه‌های بی‌مورد در ترمیم جدول‌های میان خیابان» ضمن تشکر از پیام‌ شهروندی به اطلاع می‌رساند در راستای ساماندهی و روانسازی ترافیک خیابان دکتر شریعتی ایمن‌سازی معبر و کاهش آلودگی‌های هوا و آلودگی‌های صوتی و همچنین ایجاد جذابیت‌ پیاده‌روی در خیابان مذکور نسبت به کاشت درخت و زیباسازی رفیوژ میانی خیابان مذکور حد فاصل چهارراه قدس تا پل شهید صدر پس از بررسی‌های کارشناسی و هماهنگی با پلیس راهور اقدام شده است.»
پاسخ روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه به تاریخ 1399/03/11 با موضوع «تغییر نام بزرگراه رسالت در اتوبوس‌ها» ضمن تشکر از شهروند گرامی، اعلام می‌دارد: مبنای نامگذاری در خطوط، مبدا و مقصد بوده و با توجه به اینکه تغییری در اسامی مبدا و مقصد خط مورد نظر شهروند گرامی صورت نگرفته است اقدامی در این خصوص متصور نیست.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار