کد خبر: ۸۶۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵ 12 June 2020

تقدیم شکایت به هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در اعتراض به مصوبات تعرفه خدمات سلامت، به دلیل عدم نیاز به ذینفع بودن شاکی، فاقد موضوع وکالت است و می بایست به صورت انفرادی و با تسلیم لایحه شکوائیه توسط خود فرد انجام شود، اما خوشبختانه روند شکایت بر خلاف تصور اصلا سخت نیست. و شاید بیش از چند ساعت وقت نبرد.

حتماً دانلود کنید؛

دانلود فایل pdf

دانلود فایل زیپ

آدرس پستى: تهران بزرگراه ستاری بلوار شهید مخبری نبش خیابان ایران زمین، ديوان عدالت اداري 
کد پستی: 1445669998
شماره تماس 
02151201-9 
کافی است مراحل زیر را به سادگی
دنبال فرمایید :

از متن آماده شکایت به همراه منضمات و مستندات آن که در گروه قرار می گیرد یا ارسال می شود، پرینت تهیه کرده، پایین برگ دادخواست (برگ اول) و لایحه تنظیم شده در چهار صفحه (صفحات دو تا پنج فایل) را امضاء نمایید، بقیه صفحات مستندات هستند و اگرچه ارسال آنها ضروری است، اما نیازی به امضاء ندارند.

اگر کد ثنا (کد ثبت نام در سامانه ابلاغ الکترونیکی) دارید آن را همراه داشته باشید. اگر کد ثنا ندارید با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی یا دادگستری شهرستان خود، با داشتن مدارک هویتی و موبایل خود آن را دریافت نمایید. یادتان باشد کد ثنا یک بار دریافت می‌شود اما برای تمامی شکایات شما الزامی و قابل استفاده است.

برای تسلیم شکایت خود به یکی از این دو روش ذیل می توانید اقدام نمایید

١) همکاران مقیم تهران می توانند به دیوان عدالت اداری، واقع در اتوبان همت، اتوبان ستاری شمالی، مراجعه کنند و یا در مراکز استان های دیگر به دفاتر اداری دیوان در محل دادگستری یا دفاتر بازرسی کل کشور مراجعه و با تکمیل فرم‌ و لایحه پرینت شده، در کمتر از یک ساعت شکایت خود را تحویل باجه ها داده و رسید دریافت دارید.

۲)همچنین همکاران می توانند، در کلیه شهرستان‌ها، شخصا یا توسط هر فرد دیگری، دادخواست تکمیل و امضاء شده خود را از طریق پست سفارشی به آدرس دیوان عدالت اداری ارسال و رسید دریافت کنند.

پزشکان گرامی به یاد داشته باشید ، دست خدا با جمع متحد است، هرچه تعداد شکایت بیشتر باشد، فریاد رساتر خواهد بود، فریادی که به گوش ناشنواترین ها هم خواهد رسید، پس یک بار دیگر لذت با هم بودن را تجربه می کنیم، پیروزی از آن کادر درمان است.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار