کد خبر: ۸۵۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ 07 June 2020
امکان انتخاب روش مستقیم سهامداری برای مشمولان سهام عدالت تا ساعت ۲۴ روز ۲۹ خرداد تمدید شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از صدا و سیما مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت در این استان گفت: بر اساس تصمیم ستاد، امکان انتخاب روش مستقیم سهامداری از سوی مشمولان سهام عدالت تا ساعت ۲۴ روز ۲۹ خرداد تمدید شد.
عباسی افزود: مشمولان سهام عدالت می‌توانند تا ساعت ۲۴ مورخ ۲۹ خرداد ماه سال جاری از طریق مراجعه به سایت www.samanese.ir به انتخاب روش مستقیم اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه در هر دو شرایط می‌توان سهام را خرید و فروش کرد اضافه کرد: درصورت انتخاب آزادسازی به روش مستقیم، مالکیت و مدیریت سهام عدالت به صورت مستقیم و بدون واسطه با لحاظ مراتب زیر به سهام‌دار سهام عدالت تخصیص و انتقال می‌یابد.
وی در خصوص روش مستقیم ادامه داد: در این روش به میزان سهام تخصیص‌یافته به هر فرد در شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت و به تناسب ارزش مقطع واگذاری، تعدادی از سهام ۳۶ شرکت بورسی تخصیص خواهد یافت، علاوه بر آن این دسته از مشمولان سهام عدالت، به ازای سهام شرکت‌های غیربورسی سرمایه‌پذیر سهام عدالت، سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی را نیز دریافت خواهند کرد.
عباسی در خصوص روش غیر مستقیم نیز گفت: درصورت انتخاب آزادسازی به روش غیرمستقیم، مالکیت و مدیریت سهام عدالت مشمول سهام عدالت، با لحاظ مراتب زیر از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سامان‌دهی خواهد شد و سهام‌دار حق انتقال به غیر و دخل و تصرف در آن را نخواهد داشت.
وی افزود: در این روش سود یا زیان قابل‌تخصیص به سهام‌دار براساس نحوه عملکرد شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی تعیین می‌شود و با این تفویض اختیار، سهام شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت متعلق به مشمولان توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سامان‌دهی خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار