کد خبر: ۸۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 30 August 2015

رشت - ایرنا - امام جمعه رودسر در مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه این شهرستان گفت: دولت تدبیر و امید در حوزه دیپلماسی کاری بزرگ و ارزشمندی انجام داده و نباید آن را کم اهمیت جلوه داد؛ این نوع نگرش و رویکرد رفتار خوبی نیست.
[امام جمعه رودسر:کار بزرگ دولت در حوزه دیپلماسی راکم اهمیت جلوه ندهیم]

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی دستجردی روز یکشنبه در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت و بیان اینکه دولت یازدهم در حوزه دیپلماسی و مذاکرات با کشورهای 5+1 کار بزرگی انجام داده افزود: کاری به این موضوع نداریم، این مساله به نتایجی برسد یا نرسد، کار دولت بسیار ارزشمند بوده و نیاز به حمایت دارد.
وی بیان کرد: به هر حال دولت تدبیر و امید برغم همه مشکلات، تنگناها و گرفتاری ها مسیر توسعه پیشرفت کشور را با جدیت دنبال می کند و در این عرصه عملکرد قابل قبول و دفاعی از خود به نمایش گذاشته است.
وی یادآور شد: معتقدم دولت در روند توسعه همه جانبه کشور قدمهای بلند، موثر و سازنده ای برداشته و همه باید در این راه دولت را یاری دهیم.
حجت الاسلام دستجردی در ادامه سخنان خود با اشاره به این مطلب که مسوولان در نظام جمهوری اسلامی نماد حکومت اسلامی هستند، اظهار کرد: بی تردید نقش و جایگاه مسوولیتی شما بسیار خطیر و سنگین است و باید با تلاش و کوشش صادقانه و خالصانه اعتماد عمومی مردم را افزایش دهید که اعتماد به مسئولین اعتماد به نظام را به دنبال دارد.
وی تصریح کرد: مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی یک موهبت و عظمت بزرگ است که در اختیار شما قرار گرفته و باید قدر این جایگاه را پاس بدانید.
حجت الاسلام دستجردی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسوولان در نظام اسلامی باید به دو بال تقوا و تخصص مجهز باشند، یادآور شد: پویایی و بالندگی کشور در گرو عملکردها ، کارکردها و خدمات شما مسوولان وابسته است و باید تلاش کنید اعتماد عمومی مردم را جلب نمایید که در این صورت عنصر موثر و اثر بخش در جامعه باقی خواهید ماند.
فرماندار شهرستان رودسر نیز در این مراسم هفته دولت را فرصت مناسب و مغتنم برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام به ملت ذکر کرد و گفت: در این هفته 136پروژه عمران شهری و روستایی ، راهسازی، برق رسانی، گردشگری در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.
امیر جانبازی رودسری میزان سرمایه گذاری برای انجام این طرحها را 30میلیارد تومان ذکر کرد.
وی در ادامه سخنان خود سوق دادن طرحها و پروژه های عمرانی را به سمت اقتصاد مقاومتی به عنوان یک اصل مورد تاکید قرار داد و افزود: این روند سبب می شود تا تحریم ناپذیر باشیم چرا که تحریم ناپذیری باعث اقتدار بیشتر کشور می شود.
فرماندار رودسر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در برخی شاخص های توسعه در جایگاه مطلوب قرار داریم و در برخی شاخص ها هم عقب ماندگی داریم، بیان کرد: باید با تلاش بیشتر عقب ماندگی ها را جبران کنیم و معتقدم این ظرفیت و توانمندی در مجموعه مدیران ما در شهرستان وجود دارد.
جانبازی رودسری همچنین از گازرسانی به 19روستای این شهرستان در سالجاری خبر داد و افزود: تا پایان سالجاری مشعل گاز در این روستاها فروزان خواهد شد.
شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار