کد خبر: ۸۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۰ 30 August 2015

همزمان با هفته دولت کلنگ ساخت کلینیک ویژه شهیدرجایی کرج به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حمید درفشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی این کلینیک اظهار داشت: توسعه خدمات درمانی و بیمارستانی یکی از نیازهای مهم این استان است که باید با اهتمام ویژه مسئولان این مهم محقق شود.

وی ادامه داد: البته توجه ما برای احداث و راه‌اندازی مراکز درمانی و بیمارستانی بیشتر باید به مناطق محروم و فاقد این گونه مراکز معطوف شود تا مردم در تمام نقاط این استان بتوانند از خدمات درمانی یکسانی بهره‌مند شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی‌ کنیم که نیازهای مردم در بخش درمان مرتفع شده و با ایجاد مراکز تخصصی و فوق تخصصی نیاز مردم را در این استان را نیز فراهم کنیم.

وی در ادامه سخنان خود به کلنگ ساخت پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهید رجایی اشاره کرد و افزود: پلی‌کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهید رجایی در زمینی به متراژ 3307 متر از زمین‌های پروژه ماهان که توسط شهرداری منطقه 6 کرج با کاربری بهداشت و درمان در اختیار دانشگاه قرار گرفته است.

درفشی گفت: براساس تدابیر و تمهیدات اندیشیده شده این پروژه ظرف یک‌سال آینده به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: این مرکز شامل 18 کلینیک با 85 اتاق معاینه، آزمایشگاه تشخیصی طبی، رادیولوژی، داروخانه، دندانپزشکی، فیزیوتراپی و توان بخشی خواهد بود در 5 طبقه احداث می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز تأکید کرد: با راه‌اندازی این مرکز بخشی از نیازهای مردم در بخش درمان مرتفع می‌شود و می‌تواند نقش به سزایی در تأمین نیازهای مردم در این زمینه داشته باشد.

* البرز از کمبود تخت‌های بیمارستانی رنج می‌برد

درفشی در بخش دیگری از سخنان خود به کمبودهای بخش درمانی و بیمارستانی در این استان اشاره و عنوان کرد: استان البرز از کمبود تخت‌های بیمارستانی رنج می‌برد.

وی ادامه داد: استان البرز با داشتن جمعیتی نزدیک به سه میلیون نفر از کمبود تخت بیمارستانی رنج می‌برد که لازم است تدابیر لازم برای تأمین تخت‌های بیمارستانی در این اندیشیده شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: البته امیدواریم با بهره‌برداری از 1000 تخت تا سال آینده به وضعیت مطلوبی از ارائه خدمات درمانی به مردم استان دست پیدا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار