مهدی یحیایی:
به گزارش تابناک سمنان: مهدی یحیایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت سمنان با اشاره به اینکه ۹۴ درصد از گزارش‌های تخلفات صنفی در استان رسیدگی شد، گفت: در این راستا دو هزار و ۷۶ مورد تخلف ثبت شد.
کد خبر: ۸۴۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲ 10 May 2020

۹۴ درصد از گزارش‌های تخلف صنفی در استان سمنان رسیدگی شد - خبرگزاری ...

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت سمنان صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صمت سمنان اظهار داشت: طی سال گذشته سه هزار ۷۰۸ مورد گزارش تخلف و شکایت مردمی به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارسال‌شد که ۹۴ درصد از این گزارش‌ها معادل سه هزار و ۴۸۵ مورد توسط بازرسان و ناظران این سازمان موردبررسی قرار گرفت.

وی بابیان اینکه پرونده متخلفان برای بررسی و سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال‌شده است، تصریح کرد: ۲۲۰ مورد از این شکایات نیز در دست بررسی قرار دارد.

مهدی یحیایی با اشاره به اینکه ۵۶ درصد از این شکایت‌ها معادل دو هزار و ۷۶ مورد به‌عنوان تخلف محرز شده است، افزود: تعداد یک هزار و ۴۰۹ گزارش پس از بررسی‌های نهایی غیر متخلف شناخته‌شده است.

یحیایی خاطرنشان کرد: از مجموع شکایت‌های دریافتی دو هزار و ۶۶۹ گزارش به‌صورت تلفنی، ۷۴ گزارش حضوری و ۹۶۵ گزارش نیز به‌صورت کتبی به این نهاد ارسال‌شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با تأکید بر اینکه عموم مردم می‌توانند گزارش‌ها و شکایت خود را از طریق سامانه تلفن گویای ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با شماره ۱۲۴ به این سازمان اعلام کنند، یادآور شد: گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و فروش کالای قاچاق ازجمله عمده‌ترین تخلفاتی بود که در این راستا گزارش‌شده است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۱۹۵ ناظر افتخاری در استان با این سازمان همکاری دارند، تصریح کرد: طی سال گذشته یک هزار و ۶۶۸ مورد گزارش تخلف از سوی ناظران افتخاری به ستاد خبری سازمان اعلام‌شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار