عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری در یادواره شهدای شهرستان بابل؛
وی بابیان اینکه برگزاری کنسرت‌های آنچنانی انس با خدا و معنویت نیست، خطاب به مسئولان گفت: شما کمبودها، مشکل اشتغال را حل کردید که تنها با مجوز دادن به تولید موسیقی‌های آنچنانی در صدد حل آن هستید.
کد خبر: ۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰ 27 February 2015
تابناک مازندران:مراسم یادواره 44 سردار و یک‌هزار و 700 شهید شهرستان بابل با حضور مردم شهید پرور این شهرستان،خانواده معظم شهدا و مسئولین برگزارشد.
در این یادواره حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل گفت: شهداء سرمایه های معنوی مان می باشند وبرگزاری یادواره شهداء نشان از بیان سرمایه های معنوی جامعه ماست.
وی افزود: مردم از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی ایران تاکنون همگام ، همپا و همراه با انقلاب پشتیبان این نظام اسلامی بوده و هستند.
او بیان داشت:برگزاری یادواره شهداء نزدیک شدن به آرمان های شهداست و همه ما باید تلاش کنیم با ارج نهادن مقام شامخ شهدا راه این عزیزان را ادامه دهیم.
درادامه آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در این یادوراه بااشاره به اینکه، شهدا 3 پیام از آغاز خلقت تا قیامت دارند، افزود: پیام انس و عشق به خداوند که در عرصه فردی با بندگی خدا، خود را نشان می‌دهند.
وی پیام دیگر شهدا را تسلیم‌ناپذیری خواند و تصریح کرد: دشمن می‌خواست مذاکرات را دومرحله‌ای کند، اما رهبری فرمودند باید مذاکرات یک‌مرحله‌ای انجام شود، ملت ایران هم به تأسی از مقام معظم رهبری، زیر بار این توطئه بزرگ نمی‌رود.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه کسانی که قدرت کشور را به‌عهده می‌گیرند، باید تمام دغدغه‌های آنها معنویت باشد، گفت: انتظار از مسئولان نظام اسلامی می‎رود که پیام شهدا را با اقتدار حفظ کنند.
وی بابیان اینکه برگزاری کنسرت‌های آنچنانی انس با خدا و معنویت نیست، خطاب به مسئولان گفت: شما کمبودها، مشکل اشتغال را حل کردید که تنها با مجوز دادن به تولید موسیقی‌های آنچنانی در صدد حل آن هستید.
وی افزود: چه دلیلی بر حاشیه‌سازی شماست، دولت‌ها بدون حاشیه کار کنند، این کشور به برکت خون شهدا، بر بار ملائک نشسته و برای حفظ فرهنگ شهدا باید در صدد ترویج معنویت بود.
عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت : تمامی دولت ها بعد از انقلاب اسلامی ایران در حد توان کار کردند و نقد نباید با بی انصافی مطرح شود.
وی ادامه داد:در دولت یازدهم اجرای طرح نظام سلامت قابل تقدیر است و این طرح تاکنون موفق بوده و باید از مسوولین برای این امر قدردانی کنیم.
او گفت: دوست داریم تمام دولت ها بدون حاشیه به خدمت رسانی به مردم بپردازند و دولت هم باید مواظب باشد که خودش حاشیه درست نکند.
اتمی ایثارگران و عالمان و فرهیختگان را شناسنامه هر شهر توصیف کرد و بیان داشت : شهرستان بابل با وجود یک هزار و 746 شهید و همچنین بزرگانی همچون سعید العلما ، شیخ کبیر و علامه حائری دارای شناسنامه درخشانی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار