مجید درویشی گفت: در راستای حمایت از کارگران روزمزد ساختمانی اسامی و شماره حساب بانکی آن‌ها ثبت شده و از طریق بنیاد مستضعفان کل کشور و با هماهنگی کمیته امداد و صنف اتحادیه کارگران و پیگیری فرمانداری در حمایت از این قشر زحمت کش به آنان کمک‌هایی خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷ 02 May 2020
فرماندار شهرستان اسدآباد از شناسایی ۱۲۰۰ کارگر ساختمانی روزمزد آسیب دیده از کروناویروس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، درویشی در جلسه بررسی و شناسایی کارگران روزمزد ساختمانی شهرستان اسدآباد، حمایت از کارگران ساختمانی و فصلی را از اولویت‌ها در شرایط پیش آمده ناشی از کروناویروس دانست و اظهار کرد: معیشت کارگران فصلی و ساختمانی وابسته به مزدی است که روزانه دریافت می‌کنند، اما متأسفانه از اواخر سال گذشته که با بحران کرونا مواجه شدیم، اشتغال و کار آن‌ها دچار مشکل و متوقف شد که این امر به اقتصاد آن‌ها آسیب وارد کرده بنابرین لازم است این قشر زحمت کش مورد حمایت قرار گیرند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسدآباد، فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه در بازدید از طرح جنگل کاری ۵۰ هکتاری شهر آجین، از تحقق ۲۵۰ درصدی سهمیه تعهد شده اسدآباد در اجرای طرح جنگل کاری این شهرستان خبر داد.

وی افزود: به دستور استاندار براساس چشم انداز سند راهبردی قرار است ۱۰۰۰ هکتار به جنگل کاری استان همدان اضافه شود که در این طرح سهم هر شهرستان ۱۰۰ هکتار درنظر گرفته شد و اسدآباد با ۲۰۰ هکتار، دو برابر این میزان تعهد را تقبل کرد که در حال حاضر با اجرای ۲۵۰ هکتار جنگل کاری موفق به تحقق ۲۵۰ درصدی سهمیه تعهد شده خود شده است.

درویشی با بیان اینکه از ۲۵۰ هکتار طرح جنگل کاری شهرستان، ۲۰۰ هکتار جنگل کاری در گردنه به صورت مشارکتی و ۵۰ هکتار جنگل کاری در تپه ستران شهر آجین انجام شده است، تصریح کرد: جنگل کاری ۵۰ هکتاری تپه ستران آجین با صرف اعتباری افزون بر ۹۷ میلیون تومان شامل ۷۰۰۰ نهال مثمر از جمله انار وحشی، زرشک، بلوط و ... بوده که توسط منابع طبیعی کاشت و حفظ و نگهداری آن به شهرداری شهر آجین تحویل شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار