مردم مراقبت‌های درمانی و بهداشتی خود را به تاخیر نیندازند.
کد خبر: ۸۴۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ 01 May 2020

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به از سرگیری برخی فعالیتهای بیمارستان گفت: مجوزها برای عمل جراحی ضروری و نیمه ضروری در بیمارستان‌ها صادر شده است.

بهروز کلیدی با بیان اینکه مطب های پزشکان از دو هفته پیش با رعایت کلیه الزامات فاصله گذاری، باز شده افزود: مراکز خدماتی از جمله آندوسکوپی، آنژیو گرافی، دندانپزشکی، تست ورزش و اکوکاردیوگرافی تا سه روز آینده مجوز بازگشایی می گیرند و برای کلینیک‌ها مخصوصا کلینیک‌های دندانپزشکی نشانه های ویژه‌ای نصب شده است.

رئیس مرکز بهداشت شماره 2 شهرستان اصفهان هم گفت: فعالیت‌های مراقبتی و بهداشتی در مراکز جامع سلامت، خانه های بهداشت و پایگاه های سلامت با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی آغاز شده و مردم می توانند از این مراکز خدمات دریافت کنند.

منصوره ابوفاضلی افزود: مادران، مراقبت‌های بارداری یا واکسن فرزندانشان را به تاخیر نیندازند و با مراجعه به مراکز جامع سلامت مراقبت‌ها و تزریق واکسن‌ها را در محیطی کاملا ایمن بهداشتی و با رعایت فاصله گذاریها انجام دهند.

وی افزود برای معاینات بارداری، تزریق واکسن و یا کنترل بیماری افرادی که بیماری زمینه ای دارند با آنها تماس گرفته می شود و راهنماییهای لازم انجام یا برای حضور و دریافت دارو به آنها نوبت داده می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :