کد خبر: ۸۴۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ 01 May 2020
 
 
 
تابناک/تشرینی گفت: نفرات برتر مسابقه تصویری و مجازی بازیگری تک نفره مشخص شدند.
 

 

«شاپور تشرینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: مسابقه تصویری و مجازی بازیگری تک نفره به همت انجمن هنرهای نمایشی گیلان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا برگزار شد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با اشاره به اینکه این مسابقه با هدف پرکردن اوقات فراغت بازیگران در ایام خانهنشینی کرونایی برگزار شد، افزود: در این مسابقه که از فروردین ماه سال جاری آغاز شده بود، هنرمندانی از سراسر کشور شرکت کرده بودند.

 

وی با بیان اینکه در مسابقه بازیگری تک نفره ۱۱۵ هنرمند از سراسر کشور از طریق فضای مجازی به دبیرخانه این مسابقه اثر ارسال کرده بودند، تصریح کرد: ۲۰ اثر از آثار هنرمندان به مرحله نهایی راه یافت و پس از داوری آثار، نفرات برتر مسابقه مشخص شدند.

 

تشرینی گفت: عاطفه تیموری از تهران و مهدی اسکندری از زنجان به عنوان نفرات اول و دوم و  فاطمه نصیری از بندر گز و نسرین نباتی از زنجان به طور مشترک به عنوان نفرات سوم این مسابقه انتخاب شدند.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا ادامه داد: به علت جلوگیری از شیوع کرونا ویروس آیین تجلیل از نفرات برگزیده برگزار نمی شود و جوایز برگزیدگان از طریق پست به آدرس آنان ارسال می شود.

 

تشرینی خاطرنشان کرد: داوران این مسابقه رضا جوشنی از تهران، امیر حامد از گیلان و رضا یاوری از زنجان بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار