مشاور عالی قرارگاه خاتم‌الانبیاء بابیان اینکه هدف داعش از بین بردن مظاهر تشیع است تصریح کرد: اکنون صحنه مبارزه عوض‌شده و داعش در حال سقوط و نزول است.
کد خبر: ۸۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 28 August 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از مهر سردار ایرج مسجدی پنج‌شنبه‌شب در اجتماع بزرگ مدافعان حرم که در آستان مقدس امام‌زاده ابراهیم (ع) آمل برگزار شد بابیان اینکه شهدا زنده وزندگی بخش هستند، گفت: بزرگداشت مقام شهید و تکریم خانواده شهدا وظیفه انسانی، اخلاقی و معرفت ما را می‌رساند.
وی با اشاره به این‌که داعش جریان تکفیری القاعده و وهابیت است، تصریح کرد: سعودی‌ها، آمریکایی و صهیونیست‌ها از این گروهک حمایت و پشتیبانی می‌کنند تا خط اسلام اصیل را نابود کنند.
مشاور عالی قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه داعش عقیده دارد اگر می‌خواهیم موفق شویم باید شیعیان را از میان برداریم، بیان داشت: می‌خواهند تمام مظاهر تشیع را نابود کنند تا در پایان خود را به جمهوری اسلامی برسانند.
سردار سرتیپ مسجدی تصریح کرد: امروزه امارات، عربستان سعودی، برخی کشورهای حوزه خلیج فارس و آمریکا حمایت‌های گسترده‌ای از داعش انجام می‌دهند که جریان تکفیری در سوریه، یمن، عراق و شام برای از بردن جبهه مقاومت در حال شکل‌گیری است.
مشاور عالی قرارگاه خاتم‌الانبیاء ادامه داد: جمهوری اسلامی باید کار دفاعی و استراتژیک خود را به دل دشمن و منطقه ببرد تا نگذاریم پای آن‌ها به مرزهای کشورمان باز شود و باید جلوی داعش را در مناطق مختلف بگیریم و کمک‌کار رزمندگان کشورهای منطقه که برای حق، اسلام و آزادی بخشی خود تلاش می‌کنند، باشیم.
وی با تأکید بر این‌که صحنه مبارزه در حال برگشت و داعش در حال نزول و سقوط است، گفت: ما در جبهه مقاومت باید جلوی آن‌ها را بگیریم که شهدای مدافع حرم به این رسالت مهم و تاریخی عمل کردند.
مسجدی تصریح کرد: امروز باید در کنار نیروهای مقاومت و مجاهدان فی سبیل الله باشیم که پیروزی نهایی برای جبهه مقاومت اسلامی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار