بخشدار مرکزی اهواز با اشاره به اینکه شایعه شده بود چند هفته پیش یک بانوی سالمند در روستای جسانیه بزرگ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت شد، گفت: متاسفانه بدلیل انتشار این اخبار و اطلاعات نادرست خانواده این فرد که هبچ یک از اعضای آن به این بیماری مبتلا نشدندt بعضا گلهمند شدهاند و از بابت اطلاعات اشتباه منتشر شده از اهالی این روستا عذرخواهی می شود.
کد خبر: ۸۳۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳ 17 April 2020

 

بخشدار مرکزی اهواز با اشاره به اینکه شایعه شده بود چند هفته پیش یک بانوی سالمند در روستای جسانیه بزرگ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت شد، گفت: متاسفانه بدلیل انتشار این اخبار و اطلاعات نادرست خانواده این فرد که هبچ یک از اعضای آن به این بیماری مبتلا نشدند بعضا گله مند شده اند و از بابت اطلاعات اشتباه منتشر شده از اهالی این روستا عذرخواهی می شود.

علی بلمچی در این خصوص اظهارداشت: به منظور پیشگیری از سرایت هرچه بیشتر ویروس کرونا با توجه به آمار مبتلایان، فردا یعنی شنبه 30 فروردین روستای جسانیه بزرگ بطور کامل قرنطینه می شود.

وی تصریح کرد: تلاش می شود تا با همکاری مردم، هرچه سریعتر این بیماری مدیریت شود و شرایط به حالت عادی بازگردد.

بخشدار مرکزی اهواز یادآور شد: گندزدایی و ضدعفونی معابر بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته همچنان ادامه دارد.

بلمچی از اهالی این روستا خواست تا از هرگونه تجمع و یا شرکت در مراسمات ترحیم خودداری کنند و گفت: با همکاری نهادها و دستگاه های مربوطه، این محدودیت ها و کنترل های صورت گرفته با جدیت اعمال می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار