سرپرست کمیته امداد استان اعلام کرد:
سرپرست کمیته امداد استان مرکزی از اجرای رزمایش اطعام نیازمندان در قالب طرح هم سفره و تحت عنوان" اطعام مهدوی" از ابتدای ماه مبارک رمضان برای اطعام نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ 15 April 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، عدالت بهرامی ، با اشاره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در باره ایجاد پویش گسترده برای همدلی ، کمک مؤمنانه به مستمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا افزود: پویش اطعام مهدوی توسط کمیته امداد راه‌اندازی شده است که در قالب آن غذاهای طبخ شده با حفظ کرامت ولی نعمتان با رعایت مسائل بهداشتی و به صورت گرم در محلات و مناطق محروم با همکاری گروه‌های جهادی و داوطلب توزیع می شود.
وی با اشاره به اینکه برخی از افراد به دلیل بروز بیماری کرنا دارای مشکلات متعدد شده اند ، تأکید کرد: برای عبور از این روزهای سخت نیازمند همراهی تمام اقشارو افراد جامعه و کسانی است که توانایی کمک به نیازمندان را دارند.
وی با دعوت از خیران، موسسات خیریه، مراکز طبخ غذا و آحاد مردم برای پیوستن به رزمایش "بخشش ایرانیان" یادآورشد: در مراکز استان و شهرستان‌های پرجمعیت حداقل یک مرکز اطعام مهدوی به برکت نام حضرت بقیه‌الله (عج)اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان را با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهند داد.
بهرامی افزود:مراکز اطعام مهدوی با بهره گیری از ظرفیت‌های موکب‌های اربعینی ، هیأت مذهبی ،مساجد ، گروه‌های بسیجی ، جهادی و مراکز نیکوکاری دایر می شود.
وی با بیان اینکه خیران و نیکوکاران و مراکز طبخ غذا که نیت اطعام محرومان و نیازمندان را در ماه ضیافت الهی دارند می توانند به دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری در سراسر استان مراجعه و در این رزمایش معنوی مشارکت کنند ، اظهارداشت: تعداد صد مرکز نیکوکاری در سراسر استان در کنار دفاتر کمیته امداد آماده دریافت کمک‌های مردم نوع دوست استان است.
سرپرست کمیته امداد استان گفت: خیران و نیکوکاران همچنین می توانند با شماره گیری# ۱*۸۸۷۷*و انتخاب استان مرکزی کمک‌های خود را به صورت غیر حضوری واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار