دومین سوال کننده از نستهن مقدم ، دبیر شورای شهر یاسوج بود که در همان ابتدای کار با اشاره به رساندن کاغذ های متعدد برخی اعضای شورای شهر و معاونین و کارشناسان شهرداری به وی ، مقدم را دانشجوی ضعیف نامید!
کد خبر: ۸۳۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۹ 13 April 2020

روز گذشته جلسه پرسش از شهردار یاسوج در نشستی با حضور همه اعضای شورا ، شهردار یاسوج و تعداد زیادی از معاونین و کارشناسان شهرداری ، خبرنگاران و به ریاست مسعود خوبانی ، برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این جلسه سوال از نستهن مقدم ، که بیش از 4 ساعت به طول انجامید ، در نهایت اعضای سوال کننده از پاسخ های شهردار قانع نشدند و مطابق قانونید 10 روز دیگر دوباره به صحن علنی ششورا آمده و پاسخگوی سوالات اعضای شورا شود که طی این روند یعنی نزدیک شدن شهردار یاسوج به استیضاح و برکناری.
بودجه پاشنه آشیل مقدم
جلسه بیش از 4 ساعته با طرح سوال دو تن از اعضای شورای شهر یعنی فرشاد نگین تاجی و علی اکبری تبار و پاسخ های نستهن مقدم ، شهردار یاسوج طی شد.
اولین سوال کننده از نستهن مقدم اکبری تبار بود که با وجود اعلام داشتن سوالات متعدد اما چند سوال مهم را در این جلسه مطرح کرد و خواستار پاسخگویی شهردار شد.
اکبری تبار مسائل مربوط به بودجه ، عوارض شهرداری، عدم رعایت قوانین استخدامی، پیمانکاران، ساماندهی جمعه بازار، ساماندهی آبشار یاسوج، عدم راه اندازی تیم فوتبال شهرداری علی رغم مصوبات زیاد، به ایراد سوال پرداخت که نستهن مقدم هم با همکاری معاونین و برخی اعضای شورای شهر ! که پاسخ هایی را به وی می رساندند ، جواب هایی به سوالات اکبری تبار  داد .
در حین پاسخ هایی که نستهن مقدم به سوالات می داد وی برخی اتهامات را هم متوجه برخی اعضای شورای شهر می کرد .
به نظر می رسید برخی ابهامات در مسائل بودجه ای که شهردار پاسخ هایی هم به آن ها داد ، یکی از پاشنه های آشیلی برای ادامه کار شهردار یاسوج باشد .
مقدم دانشجوی ضعیف !
دومین سوال کننده از نستهن مقدم ، دبیر شورای شهر یاسوج بود که در همان ابتدای کار با اشاره به رساندن کاغذ های متعدد برخی اعضای شورای شهر و معاونین و کارشناسان شهرداری به وی ، مقدم را دانشجوی ضعیف نامید!
فرشاد نگین تاجی خطاب به مقدم گفت : شما مانند دانشجوی ضعیفی هستید که علی رغم رساندن تقلب از اطراف ( اشاره به کاغذهایی که مرتب از طرف دو تن از اعضای شورای و برخی معاونین شهردار به مقدم رسانده می شد) باز هم رفوزه می شوید. البته این سخنان نگین تاجی را مقدم تاب نیاورد و با به کار بردن الفاظی به وی حمله و اعلام کرد که در جلسه نمی ماند اما با پادرمیانی برخی اعضا جلسه ادامه پیدا کرد!
خیابان جمهوری که به یکی از معظلات شهر یاسوج تبدیل شده است ، سازه‌های غیراصولی در سطح شهر ، عدم پاسخ شهرداری به مکاتبات ، موضوع نیروهای مازاد ، 45 متری قرنی تخلف و انحراف در آسفالت سازی معابر از جمله سوالاتی بود که فرشاد نگین تاجی مطرح کرد.
موضوع مکاتبات شورای شهر و عدم پاسخگویی به این مکاتبات به یکی از سوالاتی تبدیل شد که به نظر می رسید مقدم در بیان پاسخ به آن مانند دیگر سوالات نتوانسته است جواب قانع کننده ای به اعضای شورا بدهد.
مقدم مشروط شد!
پس از پایان سوالات دو عضو شورا ، شهردار یاسوج به همراه معاونین و کارشناسان شهرداری ، محل جلسه را ترک کردند تا نتیجه طرح سوال مطرح شود که هر دو عضو اعلام کردند از پاسخ های مقدم قانع نشدند.
دانلود
 
همچنین از طرف رئیس شورا اعلام شد ، شهردار یاسوج یک فرصت 10 روزه دارد تا بار دیگر به نشست شورا که این بار جلسه استیضاح وی است حاضر شود و به سوالات پاسخ دهد.
خوبانی گفت : در جلسه بعدی ، همچنین یکی از اعضای به عنوان موافق و یکی هم به عنوان مخالف استیضاح شهردار صحبت خواهند کرد و نهایتا رای گیری بر ابقاء یا برکناری وی داده خواهد شد.
لازم به توضیح است که در این جلسه پرسش و پاسخ از طرف شهردار و اعضای شورا تخلفاتی از طرفین مطرح شد که تابناک کهگیلویه و بویراحمد در روزهای بعد به بررسی این تخلفات خواهد پرداخت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ریحانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
گزارش خاله زنکی تو نشون میده که از طرف نگین تاجی خوب تغذیه میشی این همه از نگین تاجی و اکبری گفتی یه جمله هم از. دفاعیات شهردار می گذاشتی . اصل ماجرا و واقعیات رو خبرگزاری صداسیما نوشت ...یه ذره انسانیت داشته باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار