به همت بسیج رسانه؛
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی از برپایی نخستین اردوی جهادی خانوادگی ویژه فعالان رسانه ای در شهریور ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸ 27 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی جواد علما بیان کرد: نخستین اردوی جهادی خانوادگی ویژه فعالان رسانه ای با رویکرد آموزش سواد رسانه ای در زمینه شناخت آسیب ها و تهدیدات رسانه های نوین و نیز آشنایی اولیه با اصول خبرنگاری و عکاسی برگزار می گردد.

وی انتقال آموزش های لازم در زمینه های هنری، بهداشت وسلامت، عمران و خدمت رسانی به خانواده های کم بضاعت را از دیگر اهداف برپایی این اردو عنوان کرد و افزود: این خدمات با کمک خانواده ها و وابستگان فعالان رسانه ای استان و استفاده از ظرفیت اهالی روستا صورت می پذیرد.

وی به تاثیرات عمیق فرهنگی برگزاری اردوهای جهادی بر همبستگی بیشتر اعضا خانواده های شرکت کننده اشاره کرد و از داوطلبان حضور در این اردو خواست کمک های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی به مردم روستاهای محروم منطقه جلگه رخ شهرستان تربت حیدریه اهدا کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه امام رضا (ع) در پایان از فعالان رسانه و خانواده های آنان برای حضور در این اقدام خداپسندانه دعوت کرد.

وی یادآور شد: نخستین اردوی جهادی خانوادگی فعالان رسانه ۱۹شهریور ماه لغایت جمعه ۲۰ شهریور ماه در روستاهای منطقه جلگه رخ تربت حیدریه با محوریت روستای سربالا با جمعیتی بالغ بر یک هزار خانوار برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار