کد خبر: ۸۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 26 August 2015


مرکز بازدیدکنندگان پناهگاه حیات وحش لوندویل با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان به بهره‌برداری رسید.
خبرگزاری فارس: مرکز بازدیدکنندگان پناهگاه حیات وحش لوندویل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، مرکز بازدیدکنندگان پناهگاه حیات وحش لوندویل با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان و مسئولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان صبح امروز در مراسم افتتاح مرکز بازدیدکنندگان پناهگاه حیات وحش لوندویل آستارا اظهار کرد: این مرکز با 5 واحد ویلایی مجزا و زیربنای یک‌هزار و 680 متر مربع در سال 82 آغاز شد اما شاهد وقفه طولانی در روند احداث آن بودیم.

قربانعلی محمدپور با بیان اینکه این مرکز با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است، افزود: مرکز بازدیدکنندگان پناهگاه حیات‌وحش لوندویل با تلاش همکاران شهرستانی و حمایت‌های دولت تدبیر و امید به ثمر نشست.

وی با بیان اینکه شهرستان مرزی بندر آستارا ظرفیت بسیار بالایی دارد، تصریح کرد: امیدواریم با حمایت‌های دولت تدبیر و امید بتوانیم در راستای توسعه محیط زیست گیلان گام‌های بلندی را برداریم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان با اشاره به اینکه با تمام قدرت از حوزه محیط زیست گیلان حفاظت می‌کنیم، از تمام تلاشگران این حوزه قدردانی کرد.

وی با قدردانی از تلاش و حمایت‌ فرماندار آستارا در حفاظت از محیط زیست این شهرستان مرزی، بر لزوم توجه همه‌جانبه مسئولان عالی استان در این حوزه تاکید کرد.

به گزارش فارس، پس از پایان این مراسم مذکور با حضور مدیر کل محیط زیست گیلان، فرماندار، امام جمعه، نماینده مجلس و جمعی از مسئولان شهرستان، درب هنری و کم‌نظیر با معماری اصیل ایرانی اسلامی امامزادگان ابراهیم و قاسم آستارا با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال رونمایی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار