رئیس اتاق بازرگانی همدان گفت: امروز بانک‌ها به رقیبی برای بخش خصوصی و فعالان اقتصادی تبدیل شده‌اند.
کد خبر: ۸۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳ 26 August 2015
رئیس اتاق بازرگانی همدان گفت: امروز بانک‌ها به رقیبی برای بخش خصوصی و فعالان اقتصادی تبدیل شده‌اند.

به گزارش تسنیم؛ علی‌اصغر زبردست در شورای توسعه و سرمایه‎گذاران استان همدان با حضور رئیس جمهور اظهار داشت: امروز بانک‌ها به رقیبی برای بخش خصوصی و فعالان اقتصادی تبدیل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رقابت بخش خصوصی و بانک‌ها عادلانه نیست، گفت: این روند باید مورد اصلاح قرار گیرد تا تولید و فعالیت بخش خصوصی با مشکل مواجه نشود.

زبردست با بیان اینکه فعالان اقتصادی می‎دانند که دولت یازدهم میراث‌دار وضعیت نابسامان به جای مانده از دولت گذشته است، تصریح کرد: تغییر این شرایط نیازمند همکاری و تعامل بخش خصوصی و دولتی است که باید شکل گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به فضای کسب و کار مطلوب باید در راستای جذب سرمایه‎گذاری خارجی حرکت کنیم، بیان کرد: برای رسیدن به این هدف باید در بسیاری از مسائل از جمله فرهنگ سرمایه‌گذاری بازنگری صورت گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی استان همدان با تاکید بر اینکه باید در شیوه مالیات گرفتن کشور تجدید نظر شود، اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر شیوه دریافت مالیات سبب شده تا مودیان و سازمان مالیاتی در مقابل یکدیگر قرار بگیرند که حل آن نیازمند استفاده از روش‌های مدرن مالیات ستانی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار