استاندار خراسان جنوبی گفت: سازمان تامین اجتماعی از جمله سازمان‌های بزرگی است که ظرفیت بسیار مناسبی در موضوع سرمایه‌گذاری دارد
کد خبر: ۸۳۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹ 26 August 2015

به گزارش تابناک از بیرجند ، وجه الله خدمتگزار در دیدار با معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت شستا وابسته به سازمان تامین اجتماعی، اظهار داشت: این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های وابسته به سازمان تامین اجتماعی در بحث سرمایه‌گذاری ظرفیت مناسبی دارد.

وی ادامه داد: موضوع اتصال استان به خط ریلی راه‌آهن سراسری و نیز تامین آب استان از نیازها و مطالبات جدی استان است که در زمینه تامین آب هنوز طرح مشخص و اجرایی از طرف وزارت نیرو به استان ارائه نشده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه انجام سرمایه‌‌گذاری در خراسان جنوبی باید بر اساس اصل برد ـ برد باشد، افزود: شرکت شستا می‌تواند در قالب یک جدول مشخص، تعهدات و انتظارات خود را از دستگاه‌های اجرایی مشخص کرده و به طور دقیق‌ اعلام کند که در کدام یک از حوزه‌های مورد علاقه می‌تواند در این استان سرمایه‌گذاری کند.

خدمتگزار با بیان اینکه آمادگی داریم تا با مسئولان مربوطه در این شرکت برای اجرای طرح‌های مربوطه هرگونه حمایت و همکاری را صورت دهیم، گفت: خراسان جنوبی در بخش‌های مختلف دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که می‌تواند از سوی مسئولان ذی‌ربط در این شرکت برای سرمایه‌گذاری مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در گذشته نیز پیگیری‌هایی در رابطه با سرمایه‌گذاری شرکت شستا در استان به انجام رسیده است، تصریح کرد: تلاش‌هایی که در این زمینه صورت گرفت اما اقدام عملی از سوی مسئولان ذی‌ربط در این شرکت به سرانجام نرسیده که امیدواریم در حال حاضر اقدامات عملی در این زمینه در استان صورت گیرد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی به طور خاص در زمینه انرژی‌های نو از جمله باد و خورشید و نیز معادن، دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است، اضافه کرد: شرکت شستا باید تعهدات خود را به‌طور مشخص و کارشناسی‌شده اعلام کند تا بر اساس آن برنامه‌ریزی مناسب برای بکارگیری ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای تحقق آن‌ها در آینده به انجام برسد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت شستا نیز پس از استماع سخنان استاندار خراسان جنوبی درباره انجام امور مربوط و پیگیری‌های موارد لازم برای سرمایه‌گذاری در استان قول مساعد داد
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار