کد خبر: ۸۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ 24 August 2015


۳پروژه ملی و زیربنایی شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان در نخستین روز از هفته دولت افتتاح شد.
خبرگزاری فارس: ۳پروژه برق در گیلان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان دقایقی پیش در مراسم افتتاح پروژه‌های مذکور با حضور محمدعلی نجفی استاندار این استان، اظهار کرد: امروز همزمان احداث پست 230.63 کیلوولت جی‌آی‌اس شهید عضدی رشت افتتاح شده است.

عظیم بلبل‌آبادی توسعه پست 63.20 کیلوولت رشت یک را دومین پروژه عنوان کرد و افزود خط 63 کیلوولت عضدی به رشت یک توسط کابل زمینی به رشت افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های مذکور در زمینی به مساحت 1.5 هکتار احداث شده است، تصریح کرد: 84.5 میلیارد تومان برای پروژه‌های مذکور هزینه شده است.

به گزارش فارس، در هفته دولت جاری تعداد 343 پروژه عام‌المنفعه با اعتبار 330 میلیارد تومان در رشت به بهره‌برداری می‌رسد که 11 پروژه با اعتبار 68 میلیارد تومان توسط بخش‌خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

افتتاح  163 پروژه در فصل عمران، مسکن شهری و روستایی، بهره‌برداری سه خانه بهداشت به صورت همزمان، جدول‌گذاری، بهسازی و آسفالت معابر شهری و... از دیگر طرح‌های شهرستان رشت در هفته دولت جاری است.

3 هزار و 142 واحد مسکن مهر همزمان با هفته دولت و 134 واحد مسکن مددجویان روستایی توسط کمیته امداد، بهزیستی و سپاه ناحیه مقداد در شهرستان رشت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار