رئیس هیئت دوومیدانی استان همدان گفت: دو‌و‌میدانی‌کاران همدانی در رقابت‌های لیگ قهرمانی امیدهای کشور مقام دوم این رقابت ها را کسب کردند.
کد خبر: ۸۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹ 24 August 2015
رئیس هیئت دوومیدانی استان همدان گفت: دو‌و‌میدانی‌کاران همدانی در رقابت‌های لیگ قهرمانی امیدهای کشور مقام دوم این رقابت ها را کسب کردند.

به گزارش مهر؛مرتضی خورشیدی در همدان با اشاره به درخشش دومیدانی کاران همدانی در مسابقات کشوری اظهار داشت: مرحله اول رقابت‌های لیگ دوومیدانی قهرمانی امیدهای کشور با عنوان جام کرامت به مدت دو روز با حضور ۲۰۰ ورزشکار از کشور برگزار و در پایان برترین‌های ماده‌های مختلف معرفی شدند.

وی افزود: ورزشکاران در مواد ۱۰۰، ۲۰۰، ۴۰۰، ۸۰۰، ۱۵۰۰، ۵۰۰۰، ۱۱۰ متر با مانع، ۴۰۰ متر با مانع، سه هزار متر با مانع، پرش طول، پرش سه گام، پرش ارتفاع، پرش با نیزه، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، پرتاب چکش، پیاده‌روی (۱۰ کیلومتر)، ۴ در ۱۰۰ متر امدادی، ۴ در ۴۰۰ متر امدادی و ۱۰گانه با یکدیگر رقابت کردند.

رئیس هیئت دوومیدانی استان همدان با بیان اینکه ورزشکاران اعزامی به رقابت‌های لیگ دوومیدانی قهرمانی امیدهای کشور چهار عنوان در ماده‌ پرش ارتفاع، ۱۰گانه، ۵۰۰۰ متر و پیاده‌روی را به‌دست آوردند، گفت: عناوین کسب شده در ماده‌های پرش ارتفاع، ۱۰گانه، پنج هزار متر و پیاده‌روی بوده است.

خورشیدی عنوان کرد: در روز نخست و در پرش ارتفاع همایون طاهری با ثبت رکورد دو متر مقام اول این ماده را کسب کرد و حامد زهدی‌غلامی نیز در پیاده‌روی با ثبت زمان ۵۳ دقیقه در جایگاه نخست این ماده ایستاد.

وی با اشاره به سایر نتایج بیان کرد: روز دوم رقابت‌ها نیز حسن گلابی‌صفت با زمان ۱۶ دقیقه و ۳۳ ثانیه و ۴۲ صدم ثانیه در ۵۰۰۰ متر دوم شد و مهدی شاه‌پسند نیز با ۵۴۸۰ امتیاز در ماده ۱۰گانه عنوان اولی رقابت‌ها را از آن خود کرد.

رئیس هیئت دوومیدانی استان همدان یادآور شد: سجاد خدایاری در ۸۰۰ متر در رده چهارم قرار گرفت و امیر‌محمود هادیان نیز در پرتاب دیسک عنوان هشتم را کسب کرد.

خورشیدی با اشاره به پر مدال بودن رشته دوومیدانی گفت: در بازی های آسیایی و المپیک رشته های پر مدالی نظیر دوومیدانی که در دل خود ۲۴ رشته دارند باعث بالا رفتن جایگاه ورزش کشور و استان خواهد شد.

وی افزود: همدان در این رشته حرف برای گفتن دارد و امیدواریم سرمایه گذاران بخش خصوصی اسپانسر این هیئت شوند تا شاهد درخشش بیشتر این رشته باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار