کد خبر: ۸۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱ 23 August 2015

معان فنی و عمرانی شهردار کرج بر تسریع در ساخت و بهره‌برداری از تقاطعات غیر همسطح در کلانشهر کرج تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی اصغر کمالی‌زاده بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی در سطح کلانشهر کرج با اعلام اینکه توسعه طرح‌های عمرانی در کرج یکی از مهمترین مطالبات مردم و نیازهای شهر است، بیان داشت: کلانشهر کرج با توجه به افزایش روزافزون جمعیت نیاز به توجه اساسی دارد لذا باید تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون سطح خدمات عمرانی موجود در سطح کلانشهر کرج پاسخگوی مردم نیست و لازم است تا این مهم با رشد اساسی مواجه شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه شناسایی مناطق کم‌برخوردار نیز باید یکی از مهمترین اولویت‌های مسئولان باشد، افزود: طرح‌های خدماتی و عمرانی باید در تمامی مناطق به صورت یکسان باشد و مردم در تمام مناطق از خدمات یکسانی برخوردار شوند.

کمالی‌زاده در ادامه سخنان خود به روند افزایشی حجم ترافیک در کرج اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین معضلات شهری در کرج وجود ترافیک‌های بسیار سنگین بوده که لازم است تا تدابیر اساسی برای رفع و کاهش این معضل از سوی مسئولان اندیشیده شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از این راهکارها ایجاد تقاطعات غیر هم‌سطح است،‌ بیان داشت: ایجاد این تقاطعات نقش اساسی در کاهش ترافیک دارد که باید توجه ویژه و اساسی به آن شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این راستا و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تقاطع غیر همسطح امام خمینی (ره) پنج ماه زودتر از اتمام قرارداد در دست افتتاح است.

کمالی‌زاده مسیر احداث تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره) از بلوار یادگار امام (ره) با گذر از بلوار سرداران شهید عنوان کرد و عنوان داشت: ارتقای کیفیت و بهبود تردد در مسیرها و معابر شهری و کاهش ترافیک از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

گفتنی است، این پروژه نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار