مدیر کمیته امداد امام خمینی آباده از اجرای طرح مفتاح‌الجنه برای 102 خانواده نیازمند خبر داد و هدف از اجرای این طرح را احیای ارزش دینی هم‌نشینی با فقرا و تبلیغ و ترویج سیره ائمه اطهار در مصاحبت با محرومان خواند.
کد خبر: ۸۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۱ 25 February 2015

به گزارش خبرگذاری فارس از آباده، امیر باوندپوری ظهر امروز در دیدار با چهار خانواده نیازمند و ایتام صغاد که با حضور امام‌جمعه و شهردار این شهر و مسئولان کمیته امداد امام خمینی آباده در قالب طرح مفتاح‌الجنه برگزار شد با اشاره به ارزش معنوی محبت و نوع‌دوستی در اسلام اظهار کرد: رفع نیاز محرومان با حفظ حرمت و شخصیت انسانی و عزت‌نفس آنان از وظایف شرعی و ملی تمام مردم به‌ویژه مسئولان است.

وی بیان کرد: هدف از اجرای طرح مفتاح‌الجنه احیای ارزش دینی هم‌نشینی با فقرا، تبلیغ و ترویج سیره ائمه اطهار در مصاحبت با فقرا و محرومان، تکریم نیازمندان، آشنایی نزدیک خیران و مسئولان با مشکلات و نحوه زندگی نیازمندان، ایجاد همدلی بین اقشار مختلف جامعه و ... است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی آباده تصریح کرد: اجرای طرح مفتاح‌الجنه در دیدار و دلجویی مسئولان و خیران از خانواده‌های نیازمند در منزلشان، موجب آگاهی و شناخت بیشتر و بهتر مسئولان از مسائل و شرایط زندگی این خانوارها و کمک‌های ویژه به حل مشکلات آنان می‌شود.

باوندپوری در پایان از اجرای طرح مفتاح‌الجنه برای حل مشکلات 102 خانواده ایتام، نیازمند، سالمند و فقیر این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش فارس، اهدای کمک نقدی امام‌جمعه و شهردار صغاد به چهار خانوار ایتام و نیازمند دیدار شده و اجرای تعمیرات مسکن دو خانواده نیازمند توسط کمیته امداد امام خمینی آباده از برکات طرح مفتاح‌الجنه در این دوره بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار