کد خبر: ۸۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ 23 August 2015

به گزارش تابناک کهکیلویه وبویراحمد نایب رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال این استان خبر داد.

خداداد افشاریان در نشست کمیته‌های هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسابقات باشگاهی در کهگیلویه و بویراحمد چشم و چراغ فوتبال استان است که باید به بهترین نحو برگزار شود، اظهار کرد: همه ارکان فوتبال استان آماده برگزاری مسابقات باشگاهی در فصل جدید هستند.

نایب رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقات امسال در همه شهرستان‌های استان در رده‌های مختلف برگزار می‌شود و هیئت‌های شهرستانی هم نظارت فراگیری بر این مسابقات خواهند داشت.

این مسئول با تأکید بر اینکه مسابقات را از طریق هیئت فوتبال استان پی‌گیری می‌کنیم، تصریح کرد: سعی بر این است تا یکی از بانظم‌ترین مسابقات باشگاهی را در سال آتی و فصل جاری فوتبال استان داشته باشیم.

وی یکی از مهم‌ترین مسابقات استانی فوتبال را سوپر لیگ فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ذکر کرد و گفت: بر همین اساس با 8 تیم این مسابقات را آغاز کرده‌ایم که هفته اول آن را پشت سر گذاشتیم.

افشاریان بیان کرد: امسال در رقابت‌های لیگ برتر استان یا همان سوپر لیگ فوتبال کهگیلویه و بویراحمد تعداد 9 تیم حضور دارند که در قالب برنامه‌ای زمان‌بندی شده مسابقات به صورت منظم برگزار می‌شود.

وی افزود: تیم‌های پرسپولیس دیشموک، پرسپولیس چرام، استقلال چرام، فولاد یاسوج، ایران زمین بهمئی، شهرداری پاتاوه، استقلال دهدشت و پیام یاسوج تیم‌های حاضر در این دوره هستند.

افشاریان از برگزاری هفته اول این مسابقات خبر داد و گفت: در هفته اول این مسابقات فولاد یاسوج با نتیجه 2 بر یک بر استقلال دهدشت غلبه کرد.

وی در ادامه گفت: در ادامه مسابقات هفته اول پرسپولیس دیشموک نیز با همین نتیجه تیم همنام خود پرسپولیس چرام را شکست داد.

افشاریان گفت: در این هفته همچنین تیم استقلال چرام با یک گل مغلوب پیام یاسوج شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار