فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی طالقان اعضای ۴ نفره باند سارقان منزل در این شهرستان دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۰۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 24 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ سیدصالح بذرگری گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از منازل خالی از سکنه در روستاهای این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.

سرهنگ سیدصالح بذرگری افزود: در بررسی های اولیه کارآگاهان مشخص شد، سارقان در قالب یک باند ۴ نفره با پوشاندن صورت خود با شیوه تخریب و شکستن شیشه منازل خالی از سکنه وارد اماکن شده و اقدام به سرقت وسایل آن ها می کنند.

او گفت: کار آگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسايي همه اعضای باند و مخفیگاه آن ها در روستاهای "طالقان" شده و با هماهنگی مقام قضائی در چند عملیات غافلگیرانه نامبردگان را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان طالقان افزود: متهمان ابتدا منکر هرگونه سرقت در شهرستان "طالقان" بودند اما در مواجهه با مدارک و مستندات ماموران چاره ای جز اعتراف نیافته و به ۲۶فقره سرقت از منزل اعتراف کردند.

او با بیان اینکه 3 نفر از مالخران اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شده اند، گفت: تلاش برای شناسایی مال باختگان این پرونده سرقت ادامه دارد.
سرهنگ سیدصالح بذرگری افزود: نيروي انتظامي با قاطعيت با برهم زنندگان نظم و امنيت برخورد مي کند و از عموم شهروندان درخواست می کنم هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار